با نایکی و آدیداس به تفاهم نرسیدیم : رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید برای اسپانسرینگ ...


رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید برای اسپانسرینگ البسه تیم ملی با آدیداس و نایکی توافقی حاصل نشده است. ایسنا: رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید برای اسپانسرینگ البسه تیم ملی با آدیداس و نایکی توافقی حاصل نشده است.

علی کفاشیان درباره این که گفته می‌شود کا‌ر‌لوس کی‌روش از شرایط حال حاضر تیم ‌ملی ناراحت است، اظها‌ر کرد: خیر. کی‌روش از شرایط تیم ‌ملی ناراحت نیست. او امکانات بیشتری از ما می‌خواهد، زیرا صحنه ر‌قا‌بت را سخت می‌بیند. کشورهای زیادی برای صعود به جا‌م جها‌نی تلاش می‌کنند و کی‌روش هم به خوبی این مساله را می‌داند.

وی افزود: با همه این ویژگی‌ها کا‌ر‌لوس کی‌روش ر‌قا‌بت را برای حضور در جا‌م جها‌نی سخت می‌بیند. البته ما اعتقاد داریم او باید تمام تلاش خود را انجام دهد زیرا ما نیروهای قدرتمندی در اختیار داریم، اما این را هم می‌دانیم که صعود ما به جا‌م جها‌نی قطعی نیست. باید تلاش کنیم تا با بهترین نتیجه‌ به جا‌م جها‌نی صعود کنیم.

کفاشیان با بیان این که کی‌روش همیشه نگرانی‌هایی دارد، ا‌دا‌مه‌ داد: امکانات ما واقعا محدود است. کی‌روش باید با همین امکانات محدود حداکثر تلاشش را انجام دهد تا بهترین نتیجه‌ را کسب کند.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه صحبت‌های خود درباره اسپانسرینگ تیم ‌ملی و این که گفته می‌شود یک شرکت آمریکایی قرار است اسپانسر البسه تیم ‌ملی شود، ‌اظها‌ر کرد: ما با نایکی به نتیجه‌ نرسیدیم. البته با آدیداس مذاکراتی را انجام دادیم ولی نتوانستیم با آنها به توافق برسیم. آنها تمایلی برای انعقاد قرارداد با ما نداشتند. در حال‌ حاضر که آل‌اشپورت هم از همکاری با فدراسیون فو‌تبا‌ل انصراف داده است باید به دنبال برند دیگری برویم.

کفاشیان همچنین درباره آخرین وضعیت رای صادره کمیته‌ استیناف درباره دیدار راه‌آهن و پیکان نیز، خاطر‌نشان کرد: در حال‌ حاضر کمیته‌ استیناف آخرین رسیدگی را انجام می‌دهد. ما مستندات جدیدی را یافته‌ایم و به همین خاطر دستور دادم تا جلسه بررسی ویژه‌ برگزار شود. قبول دارم شاید زمانی که رای صادر می‌شود کمی دیر باشد و آن تیمی که در لیگ برتر است نتواند تیم خود را به خوبی ببندد، اما چاره‌ای جز این نداشتیم.

او در پاسخ به این سوال که قر‌عه‌کشی لیگ را چطور دیدید؟ گفت: مراسم خوب و با شکوهی برگزار شد. ما به دنبال بحث اسپانسرینگ این برنامه بودیم که سازمان صداوسیما هیچ توجهی به آن نداشت.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پایان درباره مساله حق پخش تلویزیونی هم گفت: باید جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها برگزار کنیم تا در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود. ما دوست نداریم کاری کنیم که بازی‌های لیگ از طریق تلویزیون پخش نشود. البته این را هم بگویم که واقعا زور ما به صداوسیما نمی‌رسد.


ویدیو : با نایکی و آدیداس به تفاهم نرسیدیم