بازداشت عامل انتشار کلیپ کشتار حیوانات : مرد 34 ساله که فیلمی از تصاویر کشتار ...


مرد 34 ساله که فیلمی از تصاویر کشتار دو قوچ در فضای مجازی منتشر کرده بود، به دام افتاد. متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد کلیپ مذکور را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و گروه واتس آپی با مدیریت خودش منتشر کرده است. خبرگزاری آنا: مرد 34 ساله که فیلمی از تصاویر کشتار دو قوچ در فضای مجازی منتشر کرده بود، به دام افتاد. متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد کلیپ مذکور را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و گروه واتس آپی با مدیریت خودش منتشر کرده است.

اوایل ماه گذشته فیلم کوتاهی در فضای مجاز منتشر شد، فلیم وحشتناکی که تنها صدای یک مرد را پخش می کرد و تصویر منتشر شده، لاشه دو قوچ وحشی بودند. او با تهدید مسئول محیط زیست منطقه بوشکان بوشهر،اعلام می کرد که 98 حیوان را شکار کرده و آمار این شکار افزایش خواهد یافت.

 بدنبال این خبر با شکایت محیط زیست منطقه شبستان، شناسایی عامل آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که با رصد دقیق فضای مجازی و پیگیری‌های تخصصی، هویت و نشانی محل سکونت عامل کلیپ در شهر شیراز شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی، افسران پلیس فتا استان و شهرستان دشتستان وی را دستگیر کردند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به خبرنگار آنا گفت: متهم 34 ساله در اعترافاتش عنوان کرد که کلیپ شکار دو قوچ و رجزخوانی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام و گروه واتس آپی با مدیریت خودش منتشر کرده است. پرونده مرد جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار بازپرس قرار گرفت.


ویدیو : بازداشت عامل انتشار کلیپ کشتار حیوانات