اپرا وینفری پردرآمد ترین فرد مشهور جهان است ! :   اپرا وینفری پردرآمد ترین ...



پردرآمد ترین شرکت های جهان , مشهور ترین مدلینگ های مرد جهان , گران ترین جشن های عروسی در میان افراد مشهور جهان

 

اپرا وینفری پردرآمد ترین فرد مشهور جهان است !

اپرا وینفری مجری قدرتمند و مشهور تلویزیون ، کارگردانان مشهوری همچون مایکل بی و استیون اسپیلبرگ را پشت سر گذاشت و با کسب درآمد ۱۶۵ میلیون دلار در طول سال گذشته ، عنوان پردرآمدترین فرد مشهور جهان را بخود اختصاص داد.

این زن سرشناس و مشهور که فقط چند روز پیش توسط مجله فوربس به عنوان یازدهمین زن قدرتمند جهان معرفی شده بود ، در فهرست جدید منتشر شده در همین مجله که به پردرآمدترین افراد مشهور جهان اختصاص دارد ؛ جایگاه نخست را از آن خود کرد.

مجموع درآمد اپرا وینفری از ماه می سال ۲۰۱۱ تا ماه می سال ۲۰۱۲ حتی از فیلمساز برجسته هالیوود ، مایکل بی نیز بیشتر بود . مایکل بی که جدیدترین فیلم مجموعه مشهور او با عنوان " تغییر شکل دهندگان : تاریکی ماه" موفقیت بزرگی کسب کرد و ۱.۱ میلیارد دلار در سینماهای جهان فروش کرد ، در طول سال گذشته ۱۶۰ میلیون دلار درآمد داشت و در جایگاه دوم این جدول قرار گرفت.

درحالیکه استیون اسپیلبرگ با درآمد ۱۳۰ میلیون دلار وبا فاصله نسبتا" زیاد در جایگاه سوم جدول پردرآمدترین افراد مشهور ایستاد . جری براخیمر ، تهیه کننده مشهور هالیوود با درآمد ۱۱۵ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و داکتر دری با درآمد ۱۱۰ میلیون دلار عنوان پنجم را بخوداختصاص داد.

علاوه بر این ،کارگردان تیلور پری و سیمون کاول از جمله افراد مشهوری بودند که در این فهرست مجله فوربس حضور داشتند . به جز اپرا وینفری ، تنها زن دیگری که در ۲۰ نفر اول این فهرست جای گرفت ، بریتنی اسپیرز بود که در جایگاه بیستم این جدول ایستاد./پرتال آفتاب

 


ویدیو : اپرا وینفری پردرآمد ترین فرد مشهور جهان است !