امیری: نفتی متفاوت خواهد دید : بازیکن تیم فوتبال نفت تهران به هواداران تیمش ...


بازیکن تیم فوتبال نفت تهران به هواداران تیمش قول داد که در دیدار برگشت برابر الاهلی تیمی متفاوت خواهند دید. او تاکید کرد که بازیکنان شاخص الاهلی باعث نگرانی او نمی‌شوند؛ چرا که در فوتبال جنگندگی مهم‌تر از هر چیزی است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت 24.ae امارات، نفت تهران برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی پیش رو دارد. شاگردان علیرضا منصوریان که در دیدار رفت خود با یک گل برابر مهمان اماراتی تن به شکست دادند، در دیدار برگشت به پیروزی نیاز دارند و تنها در این صورت است که می‌توانند به دور بعد راه یابند.

وحید امیری که یکی از امیدهای نفت برای گلزنی در دیدار برابر الاهلی است، در نشست خبری این دیدار قول داد که تیمش بهترین بازی خود را به نمایش خواهد گذاشت. او گفت: بازی سختی پیش رو داریم. الاهلی تیمی بسیار خوب و قوی است اما می‌خواهم به هواداران نفت این قول را بدهم که در دیدار چهارشنبه (امروز) تیمی متفاوت خواهند دید و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

او درباره این سوال که آیا وجود بازیکنان سرشناس زیاد در الاهلی او و هم‌تیمی‌هایش را نگران نمی‌کند، گفت: به خوبی می‌دانیم که الاهلی بازیکنان خارجی و اماراتی خوبی را در اختیار دارد اما نباید فراموش کرد که ما هم بازیکنان خوبی را در اختیار داریم. البته باید این را بگویم که در فوتبال تنها داشتن بازیکن خوب کفایت نمی‌کند که جنگندگی در داخل زمین از همه چیز مهم‌تر است.

نفت تهران در فصل قبل لیگ برتر نتایج درخشانی را به دست آورد و تا آستانه کسب عنوان قهرمانی هم پیش رفت اما شاگردان منصوریان در فصل جاری لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته‌اند.


ویدیو : امیری: نفتی متفاوت خواهد دید