اقدام عجیب اینیستا در آستانه بازی امشب بارسا : اخبار ورزشی - اقدام عجیب اینیستا ...



اقدام عجیب اپ استور در گذاشتن بازی ضد ایرانی , عجیب ترین بازی های کامپیوتر , عجیب ترین نتیجه بازی فوتبال

اخبار ورزشی - اقدام عجیب اینیستا در آستانه بازی امشب بارسا

هافبک اسپانیایی تیم بارسلونا به دلایل شخصی از سفر به وایادولید برای بازی برابر تیم اول این شهر خودداری کرده است.

آندرس اینیستا، هافبک تیم بارسلونا به دلایل شخصی حاضر نشده برای بازی خارج از خانه تیمش برابر وایادولید‌، آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا را همراهی کند. طبق اعلام سایت باشگاه بارسلونا، نام اینیستا در آخرین لحظات از فهرست 22 نفره بازیکنان تیم برای بازی عصر امروز (شنبه) خط خورده است و خراردو مارتینو به جای وی نام ابراهیم آفلای را در فهرست بازیکنانش قرار داده است.

 

علاوه بر اینیستا، بارسلونا برای بازی برابر وایادولید، دفاع چپ خود، جوردی آلبا را هم که مارتینو به او استراحت داده است، در اختیار ندارد، ضمن اینکه کارلس پویول و الکس سانگ نیز از آمادگی کافی برای حضور در ترکیب اصلی کاتالان‌ها برخوردار نیستند. البته جرارد پیکه، دیگر مدافع بارسلونا که 2 هفته پیش به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود آماده شده و می‌تواند به ترکیب آبی‌واناری‌پوشان برگردد.

 

 هنوز خبر موثقی از دلیل امتناع اینیستا از سفر به وایادولید منتشر نشده اما طبق ادعای یکی از نشریات اسپانیایی زبان با نام «لارگرو» مرگ فرزندی که هافبک اسپانیایی کاتالان‌‌ها و همسرش انتظار تولد آن را می‌کشیدند، دلیل عدم حضور وی در بیست‌وهفتمین بازی این فصل بارسلونا عنوان شده است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : اقدام عجیب اینیستا در آستانه بازی امشب بارسا