افزایش ۱۴ دلاری هر اونس طلا در... :     روز گذشته با وجود افزایش نرخ هر اونس ...






افزایش بازدید , افزایش بازدید سایت , افزایش ورودی گوگل

 

 

روز گذشته با وجود افزایش نرخ هر اونس طلا در بورس نیویورک ، هر گرم طلا در بورس توکیو با نوسان روبه رو بود.

براساس آمار دریافتی از روند معامله بورس های جهانی ، روز گذشته (۱۴ جولای ) در بورس کالایی نیویورک هر اونس طلا با ۱۴ دلار و ۸۰ سنت افزایش نرخ ، به یک هزار و ۲۱۳ دلار رسید. هر اونس نقره نیز در این بازار با افزایش نرخ روبه روشد. این در حالی بود که خرید و فروش پلاتینیوم و پالادیوم در بورس تجاری نیویورک با کاهش نرخ همراه بود. همچنین در بورس توکیو هر گرم طلا با کاهش نرخ ۵ ینی ماه آگوست و افزایش ۳ ینی ماه اکتبرمواجه شد.هر گرم پلاتینیوم نیز بدون تغییر قیمت ، مورد دادوستد قرار گرفت.

براین اساس ، روز گذشته در بخش معامله فلزات پایه ، مبادله هر ۲۵ هزار پوند مس در بورس کالایی نیویورک با افزایش اندکی به نرخ ۰۰۹۵/۳ و ۰۱۳۵/۳ دلار رسید.

دیروز در بورس تجاری نیویورک ، هر بشکه نفت خام تحویل آگوست و سپتامبر ۲۰۱۰ نسبت به روز قبل (۱۲ جولای ) با ۲ دلار و ۲۰ سنت و ۲ دلار و ۱۵ سنت افزایش نرخ روبه رو شد. هر تن زغال سنگ در این بازار نیز بدون هیچ گونه نوسانی خرید و فروش شد.در بورس توکیو در خرید و فروش هر کیلولیتر نفت خام تحویل آگوست و سپتامبر تغییر قیمتی روی نداد و با همان نرخ روز قبل مورد دادوستد قرار گرفت. برخلاف نفت خام ، در بورس توکیو هر کیلو لیتر نفت سفید با کاهش نرخ ۳۷۰ و ۱۸۰ ینی و گازوئیل نیز با افزایش نرخ ۱۰ینی روبه روشد.

در بورس کالایی شیکاگو به جز گندم ، روغن سویا و برنج ، سایر محصولات مورد معامله با کاهش نرخ اندکی روبه رو شدند. براین اساس هر بوشل گندم ۱۴/۰ سنت ، هر پوند روغن سویا ۴۲/۰ سنت و هر۱۰۰ پوند برنج نیز ۰۶۰/۰ دلار نسبت به روز قبل با افزایش نرخ روبه رو شد..../تحلیل: دنیای اقتصاد


ویدیو : افزایش ۱۴ دلاری هر اونس طلا در...