افتتاح 3 شبکه جدید در صدا و سیما : امسال افتتاح سه شبکه فیلم و سریال ، ورزش ...


امسال افتتاح سه شبکه فیلم و سریال ، ورزش و پویانمایی جزء برنامه های سازمان صدا و سیما است که شبکه فیلم و سریال در اولویت این افتتاح است. معاون سیمای سازمان صدا و سیما گفت: برنامه های معارفی در طول سال با کیفیت بهتر ادامه می یابد.

دارابی در حاشیه مراسم تجلیل از عوامل برنامه های منتخب سیما در ماه مبارک رمضان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: برنامه های معارفی از جمله این شب ها ، استوا ، تا نیایش ، آفتاب شرقی و تا سمت خدا همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از این هفته ویژه برنامه سحرگاهی در شبکه یک سیما یک ساعت و نیم مانده به اذان صبح پخش می شود تا فضای معنوی ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

دارابی همچنین افزود: برنامه ای نیز در معرفی حوزه های علمیه کشور تدارک دیده شده است که امسال پخش خواهد شد.

وی گفت: امسال افتتاح سه شبکه فیلم و سریال ، ورزش و پویانمایی جزء برنامه های سازمان صدا و سیما است که شبکه فیلم و سریال در اولویت این افتتاح است.

معاون سیما ادامه داد: این شبکه ابتدا به صورت آزمایشی و سپس به صورت 24 ساعته با داشتن زمنانبندی مناسب و جذاب و فیلم های سینمایی ، سریال ها ، تله فیلم ها برنامه پخش می کند.

وی همچنین در مراسم تجلیل از عوامل برنامه های منتخب سیما در ماه مبارک رمضان گفت: برای نخستین بار مجموعه تولیدات نمایشی سیما را تا نوروز 92 برای همه شبکه ها تصویب شده است.

دارابی افزود: این برنامه ریزی موجب می شود علاوه بر افزایش کیفیت برنامه ها رقابت بهتری هم در سطح برنامه سازان صورت بگیرد.

وی گفت:امروز محصولات تلویزیونی ما بعنوان تولیدات پاک مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته است.

براساس این گزارش در مراسم تجلیل از عوامل برنامه های منتخب سیما در ماه مبارک رمضان از کارگردانان ، مجریان ، کارشناسان مذهبی و تهیه کنندگان تجلیل شد.

منبع: واحد مرکزی خبر


ویدیو : افتتاح 3 شبکه جدید در صدا و سیما