اعلام 3 روز عزای عمومی در بهشهر : فارس: پیكر فرزند خلف علامه آیت‌الله شیخ ابوالحسن ...



فارس: پیكر فرزند خلف علامه آیت‌الله شیخ ابوالحسن ایازی 9 صبح شنبه در بهشهر تشییع می‌شود و بر همین اساس در بهشهر سه روز و در رستمكلا یك هفته عزای عمومی اعلام شد.

 

آیت‌الله محمد جواد ایازی شب گذشته در بیمارستان تهران بر اثر بیماری درگذشت.

محمدجواد ایازی از سال 80 و در سن حدود 50 سالگی جانشین پدر در رسیدگی به امور حوزه علمیه و هدایت معنوی مردم منطقه بود و به‌دلیل شناختی كه از پدرش علامه ایازی داشتند و اینكه او هم راه پدرش را در تربیت علما و فضلا ادامه می‌داد، دوستداران زیادی داشت.

مسئولان شهرستان بهشهر از فرمانداری، بخشداری، تامین اجتماعی، راه و ترابری و ... در پیامی درگذشت این عالم بزرگوار را تسلیت گفته و از عموم مردم استان برای شركت در تشییع پیكر آن مرحوم دعوت كردند.

متن پیام مسئولان شهرستان بهشهر به این شرح است: «ارتحال عالم ربانی، فقید سعید، چهره سرشناس و انقلابی و ولایت‌مدار منطقه حضرت آیت‌الله محمد جواد ایازی كه عمر شریف و پر بركت خود را در راه اعتلای كلمه توحید و استحكام نظام اسلامی و تربیت نفوس و تقویت حوزه علمیه جعفریه رستمكلا و شاگردانی فاضل و زبده صرف كرده، به ساحت مقدس حضرت بقیةالله الاعظم امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت بركاته و علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، مردم ولایت‌مدار استان مازندران و همچنین بیت معظم آن مرحوم به ویژه فرزندان برومند ایشان و مردم متدین شهرستان بهشهر و رستمكلا تسلیت گفته و برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت داریم.

ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در شهرستان بهشهر و یك هفته در شهر رستمكلا از عموم مردم شریف و ولایت‌مدار استان مازندران برای شركت در مراسم تشییع پیكر و تدفین این عالم ربانی كه از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 18/10/89 از بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر برگزار می‌شود، دعوت به‌عمل می‌آید.

پیكر پاك آن عالم بزرگوار در زادگاهش رستمكلا و در جوار آرامگاه پدرش به خاك سپرده می‌شود.»

پس از درگذشت این عالم بزرگ در شرق مازندران، ستاد ارتحال در شهرستان بهشهر و رستمكلا تشكیل شد و صبح امروز نیز جلسه مشتركی در شهر رستملا برای بهتر برگزاری مراسم ترحیم و تشییع جنازه برگزار شد.../فارس


ویدیو : اعلام 3 روز عزای عمومی در بهشهر