از کی تا حالا با روسری می خوابی؟ / یک دیالوگ عجیب در سریال مادرانه : از کی ...



سریال اتفاقات عجیب , سریال مادرانه , سریال چیزهای عجیب

از کی تا حالا با روسری می خوابی؟ / یک دیالوگ عجیب در سریال مادرانه

امشب (پنج شنبه شب) شگفت انگیز ترین و عجیب ترین دیالوگ تاریخ تلویزیون و سینمای پس از انقلاب توسط نویسنده، کارگردان و بازیگر سریال مادرانه خلق شد! چیزی شبیه همان چند دیالوگ درخشانی که پدر به دخترش می گفت: "آرایشتو پاک کن، دختر!" در حالی که هیچ آرایشی بر صورت وی دیده نمی شد!

به هر حال امشب با شنیدن این دیالوگ به یاد رمضان 88 افتادم و این که ظاهرا تا کنون اشتباه می کردیم و اگر بازیگر زن خود را به خواب نزده باشد و اگر قرار باشد سکانسی از خواب واقعی وی را تصویر برداری کنیم، مجازیم تا وی را بدون روسری و بدون حجاب نشان دهیم!

از سر شب تا کنون در شگفتم که این دیالوگ های مشعشع و ساختارشکنانه غریب (!) از کجا خلق می شوند و نویسنده در آن لحظه که مبادرت به نوشتن آن می کرده در چه حال و هوایی سیر می کرده است؟! به هرحال تصور می کنم تمامی طراحان لباس این سه دهه، باید فی الفور گوشی تلفن را برداشته و از کارگردانان آثاری که طراحی لباس آن ها را برعهده داشته اند بابت طراحی اشتباهی که تاکنون انجام داده اند عذر خواهی کنند!  قصور و اشتباهی که در آن بازیگر زنی را که واقعا در خواب بوده با روسری و حجاب نشان داده اند!  
به قول یکی از دوستان، این دیالوگ می توانست به شکل زیر تکمیل شود و ادامه یابد:

مادر: از کی تا حالا با روسری می خوابی؟
مریم: از وقتی که تو جلوی شوهرت روسری سر می کنی!

خبرآنلاین

 

 

 

 

 


ویدیو : از کی تا حالا با روسری می خوابی؟ / یک دیالوگ عجیب در سریال مادرانه