ادعای صادرات نفت عراق توسط تروریست های تکفیری :   اخبار بین الملل - ادعای صادرات ...



داستان کوتاه ادعای خدایی توسط فرعون , هلاکت 30 تروریست تکفیری در سوریه , ادعای داعش درباره ترور نخست‌وزیر عراق

 
 اخبار بین الملل - ادعای صادرات نفت عراق توسط تروریست های تکفیری

گروه های تروریستی مدعی شده اند که اولین محموله‌های نفت را از میدان نفتی عجیل آغاز و آنها را از منطقه کردستان عراق صادر کرده اند. افرادی که نفت را از این گروه می‌خرند از راه‌های تحت کنترل این گروه و از طریق شهرهای کِفری یا غدیرکرم به پالایشگاهها یا با هماهنگی ایست‌های بازرسی از طریق شهر مخمور به منطقه کردستان می‌رسانند.

روز شمار بحران امنیتی در عراق در حالی به بیست و ششمین روز رسید که در عرصه میدانی منابع خبری گزارش دادند که ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار زخمی شده و حالا به سوریه گریخته است.

به گزارش «تابناک» در عرصه سیاسی «اسامه النجیفی» رئیس سابق پارلمان عراق از پس گرفتن نامزدی خود برای رقابت به منظور تصدی دوباره ریاست پارلمان این کشور خبر داد.

در عرصه بین المللی هم کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود با درخواست رئیس منطقه کردستان عراق برای برگزاری همه‌پرسی برای جدایی این منطقه از کشور عراق را اعلام و بر تشکیل حکومتی متحد در عراق تاکید کرد.

اما مهمترین خبری که درباره تحولات اخبار در امروز منتشر شده ؛ادعای گروه تروریستی داعش درباره صادرات نفت عراق است.

مهمترین تحولات و رویدادهای بحران عراق
 گروه تروریستی داعش اولین محموله‌های نفت را از میدان نفتی عجیل آغاز و آنها را از منطقه کردستان عراق صادر کرد.شلال عبدالبابان شهردار منطقه توزخورماتو در بیانیه‌ای گفت: عصر امروز داعش فروش 100 تانکر نفت خام استخراج شده از میدان نفتی عجیل را که ماه گذشته کنترل آن را در دست گرفت آغاز کرد.داعش نفت خام را به قیمت حدود 12 تا 14 هزار دلار در هر تانکر برای تامین مالی عملیات‌های خود به فروش‌ می‌رساند.وی گفت: افرادی که نفت را از این گروه می‌خرند از راه‌های تحت کنترل این گروه و از طریق شهرهای کِفری یا غدیرکرم به پالایشگاهها یا با هماهنگی ایست‌های بازرسی از طریق شهر مخمور به منطقه کردستان می‌رسانند.

  گروه تکفیری داعش تصاویری از تخریب و انفجار قبور و حسینیه‌ها در استان نینوا را در اینترنت منتشر کرد.

  تکفیری‌های داعش مردم موصل را به حضور در نماز جمعه و بیعت با «ابوبکر البغدادی» مجبور  کردند و مجازات کسی که از این دستور تخطی کند، 50 ضربه شلاق اعلام شد. 

  دفتر «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخست‌وزیر ترکیه با «جوبایدن» معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره جدیدترین تحولات سوریه و عراق گفت‌وگو کرد.


 دو طرف درباره مسائل منطقه به ویژه اوضاع عراق و حملات گروه تروریستی و تکفیری داعش به مناطق مختلف این کشور به تبادل نظر پرداختند.

  تروریست‌ها تکفیری دو مسجد در موصل را غارت کردند

  تروریست داعشی در عملیات ارتش در شمال استان بابل کشته شدند
 اخباربین الملل - تابناک
 


ویدیو : ادعای صادرات نفت عراق توسط تروریست های تکفیری