احمدی نژاد: این سنت تاریخ است که یاران پیامبران را انحرافی بنامند : رئیس جمهور ...



تلاش یاران احمدی نژاد برای کنار زدن روحانی , احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور سابق گقت: روشن است که انسانها در مسیر کمال، باید آزادانه به این ضرورت برسند و حاکمیت امام معصوم و انسان کامل را آگاهانه انتخاب نمایند.

محمود احمدی نژاد گفت: انتخاب باید آزادانه و آگاهانه باشد چرا که پس از آن باید زندگی و حرکت و رفتار جدیدی در انسان و جامعه شکل بگیرد. انسانها با رشد معرفتی و ایمانی خود و با پیوند با امام، ظرف تحقق اراده الهی شده و در یک مسیر بی انتهای کمالی وارد می شوند. شرط اثر بخشی پیوند انسانها با امام، انتخاب آگاهانه و آزادانه است. چرا که باور و اندیشه و عمل باید در راستا و مسیر امام قرار گیرد تا انسان را به مقصد برساند.

وی اضافه کرد: شیطان دشمن آشکار انسان هاست و قسم خورده است که آنان را اغوا کند. معلوم است که طراحی و دشمنی شیطان بر محور اصلی رسالت انبیاء یعنی امامت و حقانیت و ارزش های آن و ارتباط انسانها با امام و انسان کامل متمرکز است. همه کینه شیطان و شیطانیان با امام و پیروان امام است.

رئیس جمهور سابق گفت: امام اصل و حقیقت نماز است. ولی شیطانیان چه­ ها که نمی­گفتند. امام و یارانش را مسئول خرابی ها و ضعف ها معرفی می­کردند. بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. پیروان حقیقی امیرالمومنین و دیگر ائمه و باورمندان به ایشان را رافضی، خارج از دین و یا منحرف می نامیدند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را انحرافی بنامند و به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند. ب

احمدی نژاد ادامه داد:شیطان توانسته است یازده امام را توسط طاغوتها و شیطان صفت ها از عرصه حاکمیت دور و یا زندانی کند و نهایتا به شهادت برساند. شیطان تا کنون مانع از دسترسی عمومی مردم به امام و بهره مندی از خزانه علم و ایمان و معنویت و عدالت و مدیریت الهی و بی نظیر او در عرصه زندگی اجتماعی شده است.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو : احمدی نژاد: این سنت تاریخ است که یاران پیامبران را انحرافی بنامند