احتمال قتل‌های تازه در پرونده قاتل سریالی گلستان : پلیس سرگرم بررسی‌ پرونده ...



پلیس سرگرم بررسی‌ پرونده جنایت‌هایی است که احتمال دارد قاتل سریالی قدکوتاه گلستان در آنها دست داشته باشد.

به گزارش همشهری، این مرد تا‌كنون قتل 11نفر را به گردن گرفته و با توجه به اعترافاتش احتمال دارد كه جنایت‌های دیگری هم مرتكب شده باشد.

روز گذشته سردار میرفیضی، رئیس پلیس استان گلستان به همراه سرهنگ اكبری، رئیس پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به بیان جزئیات دستگیری اعضای باند سارقان مسلح كه راز 14جنایت را در سینه داشتند، پرداختند.

در این میان رئیس پلیس گلستان با اشاره به اینكه جنایت‌های این باند از سال 81شروع شده بود، گفت: در این باند ابتدا پدری به همراه 3پسرش كه دست به سرقت‌های مسلحانه و قتل 2نفر زده بودند دستگیر شدند و در بازجویی‌ از آنها راز جنایات مردی به نام حسین فاش شد. حسین كه در شهرستان گنبد زندگی می‌كرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل 11نفر از سال81 اعتراف كرد. او مدعی شد كه همه این 11نفر را هنگام سرقت به قتل رسانده و آنها افرادی بودند كه در جریان سرقت اموالشان در برابر وی مقاومت كرده بودند.

حسین همچنین اعتراف كرد كه در جریان یكی از سرقت‌ها، یكی از همدستانش به نام تیمور مردی را به قتل رساند اما 2سال پیش تیمور هنگام سرقت كابل برق، دچار برق‌گرفتگی شد و بر اثر سقوط جانش را از دست داد.

 به گفته سردار میرفیضی، اعضای این باند تا‌كنون به 30سرقت مسلحانه و 140سرقت عادی اعتراف كرده‌‌اند كه در جریان تحقیقات و با دستگیری تعدادی از مالخران، مقداری از اموال مسروقه كشف شد. به گفته وی تحقیقات از اعضای این باند زیرنظر دادستان گرگان ادامه دارد و پرونده متهمان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

براساس این گزارش، پلیس در حال حاضر با احتمال اینكه قاتل قدكوتاه علاوه بر قتل 11نفر در شهرهای فاضل‌آباد، علی‌آباد، آق‌قلا، خان ببین، دلند، رامیان و... قتل‌های دیگری نیز رقم زده باشد، سرگرم تحقیق برای كشف دیگر جنایات احتمالی اوست.


  اخبار حوادث  -  همشهری 


ویدیو : احتمال قتل‌های تازه در پرونده قاتل سریالی گلستان