آمریکایی ها سال آینده 214 میلیارد دلار برای تبلیغات بازار هزینه می کنند :


پیش بینی‌های انجام شده حاکی از صرف هزینه 214 میلیارد دلاری برای تبلیغات بازار در سال آینده و رشد این رقم تا 275 میلیارد دلار در سال 2019 است. هزینه تبلیغات در صدا و سیما , هزینه تبلیغات در تلگرام , هزینه تبلیغات در شبکه جم در پی انجام یک تحقیق جدید از سوی موسسه تحقیقات بازار و رسانه " SNL Kagan " در آمریکا هزینه تبلیغات بازار در این کشور پس از دو سال کاهش در سال 2010 به 210 میلیارد دلار رسید که این میزان سه درصد رشد را در این صنعت نشان می‌دهد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Business On Main پیش بینی‌های انجام شده حاکی از صرف هزینه 214 میلیارد دلاری برای تبلیغات بازار در سال آینده و رشد این رقم تا 275 میلیارد دلار در سال 2019 است.
پیش بینی های این موسسه برای آینده نزدیک همگام با دیگر آمار و ارقام ارائه شده از سوی دیگر منابع اطلاعتی است. در ماه جولای، گروه تحقیقاتی " Zenith Optimedia " رشد تبلیغات بازار در آمریکای شمالی در سال 2010 را بیش از یک درصد برآورد کرده و پیش بینی می‌کند که اختصاص هزینه برای تبلیغات در این منطقه در سال جاری به 159 میلیارد دلار برسد. در روز های قبل این موسسه رشد انعقاد قرارداد در این منطقه را یک ونیم درصد در سال 2010 تخمین زده بود.
همچنین در این ماه، گروه مشاوره تبلیغاتی " Mapna Global " با تغییر برآوردهای گذشته خود پیش بینی کرد که شرکت های رسانه‌ای در سال جاری 170 میلیارد دلار درآمد از راه تولید آگهی های بازرگانی کسب کنند. این آمار در مقایسه با پیش‌بینی‌های قبلی آنها دو درصد رشد داشته است( این ارقام اختصاص هزینه به تبلیغات در المپیک وهمچنین در حوزه سیاست را شامل می‌شود. )
روند رو به رشد اختصاص هزینه برای تبلیغات علی رغم اقتصاد بی‌ثبات آمریکا و نشانه‌های حاکی از کاهش شاخص خرید توسط مصرف کننده امری قابل توجه است. با وجود تمام این معیارها صرف هزینه از سوی مصرف کنندگان افزایش نا‌محسوسی داشته و بیانگر نگرانی از آثار و نتایج آمار بالای بیکاری و احتمال کاهش رشد اقتصادی می‌باشد.
در ادامه موسسه " SNL Kagan " پیش بینی می‌کند که بیشترین رشد درسال جاری در بخش های موبایل، رادیو، ایستگاه های تلویزیونی و اینترنت به وجود خواهد آمد. این در حالی است که مجلات و روزنامه‌های دنیای تجارت شدید ترین افت را در آگهی های تبلیغاتی خود تجربه کرده‌اند.
روزنامه ها در تلاش هستند تا سهم خود را در تبلیغات و آگهی های بازرگانی حفظ کنند. این کار در راستای کاهش پنجاه درصدی درآمدهای روزنامه ها از 46 میلیارد دلار در سال 1999 تا پیش بینی 23 میلیارد دلار در سال 2011 صورت گرفته است. با نگاهی به آینده این روند نزولی تا سال 2019 ادامه یافته و این میزان را به 22 میلیارد دلار می‌رساند.
در همین حال درآمد ناشی از آگهی‌های اینترنتی افزایش قابل توجهی را تجربه می‌کند. اختصاص هزینه به این نوع تبلیغات از پنج میلیارد دلار در سال 1999 به بیست و هشت میلیارد دلار در سال 2011 خواهد رسید. در ادامه انتظار می‌رود که تا سال 2019 این آمار دو برابر شده و به شصت میلیارد دلار افزایش یابد.
پیش بینی می‌شود که تبلیغات در تلویزیون های کابلی در همین حد بالای خود باقی بماند. متوسط درآمد این رسانه از تبلیغات بازرگانی از دوازده میلیارد دلار در سال 1999 به سی میلیارد دلار در سال آینده افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش بینی های انجام شده درآمد آنها در سال 2019 به پنجاه و پنج میلیارد دلار می‌رسد.
در حالی که رسانه های سنتی به خصوص ابزارهای چاپی به طور فزاینده‌ای در آینده ارتباط خود را با دنیای تجارت از دست می‌دهند، تبلیغ در رسانه های جدید مانند موبایل و اینترنت به سرعت توسعه پیدا خواهد کرد.   منبع : ام بی ای نیوز


ویدیو : آمریکایی ها سال آینده 214 میلیارد دلار برای تبلیغات بازار هزینه می کنند