آدم ربایی خونین یک زن برای سنجیدن علاقه همسر : آدم ربایی خونین یک زن برای سنجیدن ...



آدم ربایی خونین یک زن برای سنجیدن علاقه همسر

زن ۱۸ساله ای که برای سنجیدن علاقه همسرش، نقشه آدم ربایی خونین را اجرا کرده بود، در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به ناچار حقیقت ماجرا را فاش کرد.

حوادث - به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این پرونده، به خراسان گفت: چند روز قبل مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: راننده آژانس تلفنی بسته ای را در منزل به من تحویل داد. وقتی بسته را گشودم با چادر و عکس خون آلود همسرم مواجه شدم. البته از مدتی قبل فرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس می گرفت و تهدید می کرد که اگر مبلغ ۲۰میلیون تومان نپردازم، همسرم را خواهند کشت.

 سرهنگ کارآگاه «حسین بیدمشکی» افزود: مرد جوان وحشت زده ادامه داد، هنوز لحظاتی از دریافت بسته مذکور نگذشته بود که دوباره فرد ناشناس تماس گرفت و گفت: جنازه همسرت را داخل پارکی در منطقه بولوارامامیه انداخته ایم. من که دیگر نگرانی سراسر وجودم را فرا گرفته بود، به آدرس اعلام شده رفتم و همسرم را در حالی که خون آلود و زخمی افتاده بود، به بیمارستان رساندم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در پی اظهارات این جوان، بلافاصله گروهی از کارآگاهان عملیات پلیسی خود را با بازجویی از همسر مجروح این مرد آغاز کردند. زن ۱۸ساله درباره ماجرای آدم ربایی به کارآگاهان اداره جنایی گفت: ساعت ۱۲ظهر در بولوارفردوسی منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه مزداتری سفیدرنگ مقابلم متوقف شد که ناگهان ۲زن پیاده شدند و با گرفتن دهانم به زور مرا به داخل خودرو کشاندند. یک مرد رانندگی خودرو را به عهده داشت و زن دیگری هم در صندلی جلو نشسته بود.

سرهنگ بیدمشکی افزود: زن مجروح در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: آن ها با کتک کاری سرم را لای صندلی عقب قرار دادند و راننده هم با چاقو ضربه ای به کتفم زد. پس از گذشت حدود نیم ساعت با همسرم تماس گرفتند و تقاضای ۲۰میلیون وجه نقد کردند، سپس مرا به پارکی در منطقه امامیه بردند و چادرم را که خونی شده بود به همراه یک عکس از داخل کیفم برداشتند و مرا همان جا رها کردند.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: بررسی دقیق اظهارات این زن و تجربه کارآگاهان بیانگر آن بود که ماجرای آدم ربایی ساختگی است اما پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود، اقدامات عملیاتی را برای جمع آوری اطلاعات مستند آغاز کرد تا این که پس از پرسیدن چند سوال فنی، زن ۱۸ساله دچار تناقض گویی شد و پرده از ماجرای آدم ربایی ساختگی برداشت.

او گفت: ۴ماه قبل با همسرم ازدواج کردم اما به خاطر مشغله کاری که داشت توجه زیادی به من نمی کرد، رفتار او شک مرا درباره ارتباطش با فرد دیگری برانگیخت، به همین خاطر با کمک یکی از دوستانم سیم کارت و گوشی تلفن تهیه کردیم و از این طریق همسرم را تهدید می کردیم. اول قصد داشتم او را امتحان کنم ولی بعد تصمیم گرفتم با نقشه آدم ربایی خونین میزان علاقه شوهرم را بسنجم و بفهمم که آیا او حاضر است به خاطر من این مبلغ را فراهم کند و بپردازد.

پس برای واقعی جلوه دادن آدم ربایی، دستم را با تیغ بریدم و با کمک دوستم به پارکی در انتهای بولوارامامیه رفتیم. در آن جا چادر و عکسم را خون آلود کردم و با یک تاکسی برای همسرم فرستادم بعد از آن هم دوستم دوباره تماس گرفت و ماجرای مرگ مرا اطلاع داد.
 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با اعترافات این زن، پرونده ای در این باره تشکیل شد که توسط مقام قضایی در حال رسیدگی است./خراسان

 

 


ویدیو : آدم ربایی خونین یک زن برای سنجیدن علاقه همسر