آخرین اخبار از «بازی تاج و تخت» : درحالی كه فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» ...


درحالی كه فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» تا كمتر از یك ماه دیگر آغاز به پخش خواهد كرد، مسیرهای مختلفی را برای ادامه داستان می‌توان متصور شد. 7فاز: فصل ششم، در اقتباس از كتاب هنوز منتشر نشده مجموعه «نغمه یخ و آتش» ساخته شده و همچنین حجم قابل‌توجهی از متریال موجود در كتاب‌های چهارم و پنجم (ضیافتی برای كلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان) را به تصویر می‌كشد. وستروس به آغوش زمستانی می‌رود كه شاید موعود "شب بلند" دیگری باشد، در همین حین وایت‌واكرها با ارتش مردگان‌‍‌شان بار دیگر هدف حمله‌ خود را قلمرو انسان‌ها قرار داده‌اند.

آخرین اخبار بازی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 پخش زنده , آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی

در زیر به مرور آخرین اخبار و جزئیات مرتبط با فصل تازه بازی تاج و تخت خواهیم پرداخت و در ادامه از موقعیت اصلی‌ترین كاراكترها با ورود به فصل ششم خواهیم گفت:
 
بازیگران فصل جدید كه هستند؟
 
شاید بهتر باشد در این بخش از بازیگرانی نام ببریم كه با اتمام فصل پنجم از سریال خداحافظی كردند. سر بریستن سلمی (ایان مك‌الهینی)، شرین براتیئون (كری اینگرم)، منس ریدر (كیران هایندز)، جنوس اسلینت (دومینیك كارتر)، میستر ایمون (پیتر وان) هیزدار زو لوراك (جوئل فرای) و چند كاراكتر فرعی از جمله میراندا، مرین ترنت و میرسلا براتیئون در فصل ششم حضور نخواهند داشت.  در فصل ششم شاهد بازگشت برن و هودور خواهیم بود كه در فصل قبل با بسط خطوط داستانی دیگر كاراكترها موقتا حذف شده بودند. همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت "هوند" در فصل جدید وجود دارد كه در بین اخبار مربوط به كاراكترها غافلگیری بزرگی شمرده می‌شود. گزارش‌های اخیر نیز از بازگشت یكی دیگر از كاراكترهای محبوب و قدیمی، بریندن "بلك‌فیش" تالی خبر می‌دهند كه  با خط داستانی جالب‌توجه، بخشی از محتوای  كتاب چهارم، در ریورران به فصل جدید بازخواهد گشت. برخی از كاراكترها قدیمی هم با اجرای بازیگران جدید به سریال بازخواهند گشت؛ سباستین كرافت در سكانسی فلاش‌بك در این فصل به جای ند استارك فقید نقش‌آفرینی می‌كند. مكس فون سیدو نیز در نقش زاغ سه چشم ظاهر خواهد شد، كاراكتری كه پیش از این توسط استروان راجر به سریال آورده شده بود.
 
چه كاراكترهای تازه‌ای در فصل ششم حضور دارند؟

تعدادشان زیاد نیست. به نظر می‌رسد برادر بزرگ لرد گریجوی، یورن گریجوی در اپیزودهای فصل جدید خودی نشان دهد. چیز زیادی تا به اینجا از خاندان گریجوی در سریال دیده نشده، اما یورن مردی پرآوازه، یك غارتگر و مالك كشتی به نام "سكوت" است، كشتی كه تمام خدمه آن لال هستند. پیلو اسبك از قرار معلوم در نقش یورن گریجوی ظاهر خواهد شد.
بازیگر مشهور، ایان مك‌شین نیز به گروه بازیگران فصل ششم بازی تاج و تخت پیوسته. ستاره سریال «ددوود» در یك اپیزود به جای كاراكتر مرموزی ایفای نقش خواهد كرد كه با وجود شایعات مختلف از نظر بسیاری سپتون مریبالد خواهد بود. در این صورت می‌توانیم امیدوار باشیم كه تئوری "گوركن/Gravedigger" هم به واقعیت بپیوندد.

 ریچارد ای.گرنت نیز به جمع بازیگران فصل ششم پیوسته، با این وجود هنوز خبر قطعی درباره كاراكتر او در این فصل منتشر نشده است. علاوه بر این، خانواده سمول تارلی در این فصل معرفی خواهند شد. فردی استروما با بازی در نقش برادر او، دیكن تارلی به همراه مادر، خواهر و پدر سم در این فصل دیده خواهند شد.

بازیگر بریتانیایی، ملانی لیبرد نیز در نقش دیگر كاهنه سرخ سریال به گروه بازیگران اضافه شده است. باتوجه به لو رفتن بخش كوتاهی از فیلمنامه یكی از اپیزودها، این راهبه در مرین با تریون لنیستر ملاقات خواهد كرد و از دنریس تارگرین به عنوان فرد برگزیده لرد روشنایی یاد می‌كند. اما دنریس در حال حاضر در بند گروه تازه‌ای از دوتراكی‌ها گرفتار شده و اثبات این ادعا در آینده نزدیك چندان آسان به نظر نمی‌رسد.
 
آخرین اخبار درباره جان اسنو چه می‌گویند؟

اگر اپیزود پایانی فصل پنجم را تماشا كرده باشید حتما می‌دانید كه جان اسنو بدست گروهی از برادران نایتز واچ با ضربات خنجر از پا درمی‌آید. كسان دیگری هم در این اپیزود كشته شدند، و در حالی كه كاراكترهایی مثل شاه استنیس و میرسلا محتملا از سریال حذف شده‌اند (گرچه جرج آر.آر مارتین راه خودش را ادامه می‌دهد و استنیس براتیئون هنوز نفس می‌كشد) اما بسیاری بر این باورند كه جان اسنو با ورود به جلد گرگ خود، گوست، به نوعی زنده خواهد شد و برخی دیگر می‌گویند رستاخیز اسنو بدست ملیساندره اتفاق خواهد افتاد. درواقع گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت اسنو در فضای مجازی چند ماه اخیر تا جایی گسترش پیدا كرد كه جرج آر.آر مارتین نهایتا در جواب یكی از هواداران در كنفرانسی مطبوعاتی در بلفاست، ایرلند، حاضرین را به هوش آورد و هر دو پیش‌بینی را مردود اعلام كرد: "این تئوری‌ها بیشتر از این نمی‌توانستند از حقیقت فاصله داشته باشند. بله، جان اسنو زنده است. این باید به نظر هركسی كه سریال را تماشا كرده باشد واضح بیاید. اما ملیساندره او را احیا نكرده و او هم به درون گوست "وارگ" نكرده است. این احمقانه است." زمانی كه مارتین با اصرار هواداران بر شرح چگونگی نجات اسنو از حمله روبه‌رو شد، پس از 5 دقیقه سكوت در نهایت حقیقت (!) را فاش كرد: "بسیار خب، همه چیز را می‌گویم. جان اسنو در چند اپیزود پایانی سریال در كسل بلك نبوده. كسی كه شاهد مرگش بودید بدل او بوده، یك نفر كه جان به او پول داده بود تا جایش را پر كند. واقعا نباید لازم به توضیح باشد، چراكه اگر واقعا سریال را تماشا كرده بودید خودتان متوجه می‌شدید. جان كسل بلك را در اپیزود هشتم فصل پنجم ترك كرد تا دنریس را در ایسوس ملاقات كند..."
مارتین همچنین در پایان این كنفرانس اعلام كرد كه «بادهای زمستانی»دست كم تا اواسط سال 2018 منتشر نخواهد شد.
 
آیا فصل ششم، محتوای كتاب‌های منتشر نشده «نغمه یخ و آتش» را لو خواهد داد؟

ظاهرا اینطور نیست. بنابر گفته‌های تهیه‌كنندگان سریال "بخش زیادی از كار ما در این مرحله مسیر متفاوتی از كتاب را در پیش گرفته است. و در حالی كه المان‌های كلیدی بین هردو مشترك است، اما ما زیاد درباره آن نخواهیم گفت، فكر نمی‌كنیم جرج هم قصد چنین كاری داشته باشد... دنیای خارق‌العاده‌ای وجود دارد كه جرج آن را پدید آورده، و حالا دو نسخه متفاوت از آن وجود دارد، نمی‌توانیم دلیلی برای این پیدا كنیم كه چرا نمی‌شود دربرابر هر دو نسخه متفاوت از این دنیا هیجان‌زده یا غافلگیر یا متالم شد." با این حال بسیاری بر این باورند كه جرج آر.آر مارتین پیشاپیش درباره پایان‌بندی‌های اصلی داستان با خالقین سریال صحبت كرده است.
 
آیا قرار است از هویت مادر جان اسنو با خبر شویم؟ «برج عیش» بالاخره در سریال دیده خواهد شد؟

می‌دانیم كه ماجرای «برج عیش» در سریال دنبال خواهد شد، ایزاك همپستد-رایت (بازیگر نقش برن) در محل فیلمبرداری در اسپانیا دیده شده و برخی بر این باورند كه رویایی از گذشته برن را در برابر لحظه‌ای قرار می‌دهد كه لیانا، فرزندش را در دستان ادارد استارك می‌گذارد. اگر این صحنه اتفاق بیفتد و پس از آن هویت والدین حرامزاده شمال مشخص شود، شاید جستجوگران آزور آهای (نه دقیقا همان "پرنس موعود") هم در مسیر تازه‌ای قرار بگیرند.
 
دیگر جزئیات هیجان‌انگیز؟

تیم جلوه‌های ویژه اعلام كرده است كه اژدهایان دنی بزرگتر خواهند شد. سرپرست تیم با اشاره به اینكه فاصله میان دو بال دروگون در فصل پنجم به 60 فوت می‌رسید، خبر از این داد كه در فصل ششم همین فاصله تا 120 فوت بیشتر خواهد شد.
 
اولین اپیزود از فصل ششم «بازی تاج و تخت»، 24ام آوریل ساعت 9 شب از شبكه HBO پخش خواهد شد.


ویدیو : آخرین اخبار از «بازی تاج و تخت»