2100 میلیارد تومان هزینه برای 12 ثانیه لرزیدن! : معاون وزیر کشور گفت: از سال ...



8 میلیارد تومان برای 23 هزار مبتلا به ایدز , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , هزینه آزمایش عدم اعتیاد برای استخدام

معاون وزیر کشور گفت: از سال 82 تا 89، 2 هزار و 100 میلیارد تومان برای 12 ثانیه لرزیدن زمین هزینه شد، حال باید پرسید که اگر تهران، شیراز و یا یکی دیگر از شهرهای بزرگ یک تکان بخورد چقدر خسارت در برخواهد داشت؟

به گزارش خبر جنوب؛اسماعیل نجار در کارگاه آموزشی مدیریت بحران جنوب کشور که در شیراز برگزار شد، افزود: ما در مدیریت بحران راهی جز آن كه به صورت علمی و با برنامه كار كنیم نداریم و علت مشكلات فعلی آن است كه بحران را باور نداریم همان گونه كه شاهد هستیم پس از ‌آن كه یك حادثه بزرگ در كشور رخ می دهد بعد از مدتی انگار نه انگار كه اتفاقی رخ داد و همه چیز یادمان می رود تا زمانی كه حادثه بعدی رخ بدهد.


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه كرد: در ژاپن شاهد بودیم كه پس از آن كه سونامی 2 شهر آنها را ویران كرد به سرعت و در مدت كوتاهی 400 تا 500 كیلومتر دیوار ساحلی در كنار دریا ساختند. جز آن كه به صورت علمی و با هم كار كنیم راهی نداریم و نباید در زمینه برخورد با حوادث جزیره ای كار كنیم و در برخورد با حوادث هم افزایی داشته باشیم و جامعه را در مقابل حوادث تاب آور كنیم.

 


ویدیو : 2100 میلیارد تومان هزینه برای 12 ثانیه لرزیدن!