۹ وجه تمایز ساعت های گوگلی با Apple watch : همانطور که می دانید طی هفته گذشته ...



همانطور که می دانید طی هفته گذشته عرضه رسمی Apple Watch آغاز شده و در تمامی محافل فن آوری حرف از قابلیت ها و امکانات این گجت تازه از راه رسیده است.

 همانطور که می دانید طی هفته گذشته عرضه رسمی Apple Watch آغاز شده و در تمامی محافل فن آوری حرف از قابلیت ها و امکانات این گجت تازه از راه رسیده است. آمار و ارقام نشان از فروش بسیار عالی این محصول و استقبال خوب کاربران از عرضه این ساعت دارد. طبق آمار رسمی، فروش روز اول ساعت هوشمند اپل از آمار فروش یک سال گذشته دیوایس های مجهز به Android Wear بیشتر بوده است. اما این دلیل نمی شود بتوانیم امکانات و پیشروی ها و قدم های رو به جلوی Google برای دیوایس های پوشیدنی را ندیده بگیریم. 

قیمت apple watch , خرید apple watch , apple watch فروش

 Android Wear همچنان دارای قابلیت هاییست که به راحتی توانایی به چالش کشیدن ساعت اپل را دارد وچشم پوشی از آنها کار دشواری است.

 apple cider vinegar , create apple id , ساعت مچی

 تنوع بسیار زیاد ساعت های مجهز به Android Wear

شما انتخاب های بسیاری برای استفاده از Android Wear دارید. کمپانی های مختلف با ایده و ساختار متفاوت دست به طراحی ساعت بر مبنای سیستم عامل Android Wear زده اند و همین امر باعث تنوع بیشتر در بازار شده و امکان انتخاب آزاد تر بر مبانی سلیقه را برای مشتریان لحاظ کرده است. Motorola ، LG ، Huawei ، SAMSUNG و SONY تاکنون ساعت هایی بر مبنای Android Wear روانه بازار کرده اند. 

ساعت , ساعت دیواری , خرید ساعت مچی

 اگر ساعت های با صفحه گرد را بیشتر از صفحات چهارگوش می پسندید، گزینه روی میز است ! Moto 360 یا LG G Watch R

Android Wear توانایی پیاده سازی در صفحه با سایز و ابعاد متفاوت را داراست، نه مانند ساعت های دارای یک ساختار Apple ! 

ساعت 24 , ساعت طرح ترافیک , ساعت هوشمند

 شما با Android Wear آزادی زیادی در انتخاب بند مورد استفاده دارید.


اما اکنون با داشتن یک ساعت اپل تنها باید از بند های گران قیمت اپلی استفاده کنید. در اکثر ساعت های اندرویدی امکان استفاده از بند های صنعتی ۲۲mm وجود دارد و شما می توانید از انبوه بند های متنوع بازار برای ساعت خود استفاده کنید. 

خرید ساعت , ساعت طرح زوج و فرد , ساعت جهانی

 گوگل اطلاعات متنی بسیار کارا تری نسبت به اپل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 


شما با داشتن یک ایمیل گوگلی و فعال کردن امکان تشخیص مکان می توانید از راهنمای های کاربردی ( tips) و انبوه اطلاعات بهره ببرید. اگر دوست داشته باشید، قرار ملاقات هایتان به شما گوشزد می شود، اگر امکان بارندگی باشد و یا پرواز شما تغییر زمانی داشته باشد و یا زمان اجرای کنسرت ها و … همه و همه بسته به موقعیت و مکان شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. گوگل تمای سعی خودش را برای ارائه اطلاعات در زمان صحیح کرده است ! 

 

 Google Now میان کاربران پر کاربرد تر از Siri است. 

 

ساعت رولکس , ساعت امروز , تبلیغات گوگلی

 

 داشتن یک Android Wear نیاز به خرج کردن پول کمتری دارد. ارزان ترین نسخه از Apple Watch به قیمت ۳۵۰$ به فروش می رسد در حالی که شما با ۱۵۹$ می توانید از بهترین ساعت های دارای Android Wear بهره ببرید.

ساخت apple id , ساعت ایران , فروش ساعت


بر خلاف Apple Watch که کاربرها بایستی پیش خرید انجام دهند، هم اکنون تمامی مدل های ساعت مجهز به Android Wear در دسترس است ! 

ساعت هابلوت , تغییر ساعت رسمی کشور , ساعت مچی مردانه

  گوگل برای پشتیبانی iPhone در Android Wear دست به کار شده است، مسلما این گزینه برای افرادی که آیفون دارند و علاقه ای به استفاده از Apple Watch ندارند بسیار دلچسب است. گوگل حتی اگر شما گوشی های اندرویدی را کنار گذاشته و سراغ iOS بروید هم کنار شما خواهد ماند ! 

ساعت رسمی , ساعت امگا , ساعت زوج و فرد

  باطری Apple Watch تنها ۱۸ ساعت همراه شما خواهد بود ، این در حالی است که با Moto 360 شما ۲۴ ساعت و با Sony Smartwatch شما تا ۲ روز نیازی به شارژر ندارید.

اخبار تکنولوژی -  یک پزشک


ویدیو : ۹ وجه تمایز ساعت های گوگلی با Apple watch