یک پیش بینی از آینده سیاسی «بشار اسد» : وزیر آشتی ملی سوریه اعلام کرد که بشار ...


وزیر آشتی ملی سوریه اعلام کرد که بشار اسد در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، پیروز خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: وزیر آشتی ملی سوریه اعلام کرد که بشار اسد در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، پیروز خواهد شد.

علی حیدر، وزیر آشتی ملی سوریه که خود از چهره‌های مخالف نظام این کشور است، در گفتگویی عنوان داشت: در صورتی که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه نامزد انتخابات شود، با تصمیم مردم سوریه پیروز خواهد شد. در روزهای آتی مشخص خواهد شد که آیا بشار اسد مشروعیت مردمی دارد یا خیر.

وی تاکید کرد: سوریه مقری برای گروهک‌های تکفیری نبود که به گفته برخی، آنها را به عراق اعزام کرده است، بلکه این حرف‌ها و حدیث‌ها با هدف تخریب وجهه مقاومت در عراق است.

وزیر ‌آشتی ملی سوریه خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا در گذشته بر مساله تجزیه دولت سوریه و ایجاد خلاء در کشور حساب باز می‌کردند ، اما زمانی که دولت اجازه ایجاد چنین خلائی را ندهد، آنها به دنبال مداخله در سوریه جهت انتخاب رهبران خود می‌گردند.

علی حیدر تصریح کرد: ما وارد دولت سوریه شدیم تا راه در مقابل روند سیاسی‌ای گشوده شود که سوریه را از بحران خود خارج کرده و به تروریسم پایان دهد و این امر بدان معنا نیست که ما بخشی از نظام سوریه شدیم و زمانی که بحران پایان یابد و سیاست‌ها مثل گذشته ادامه داشته باشد، ما به جرگه مخالفان خواهیم پیوست.


ویدیو : یک پیش بینی از آینده سیاسی «بشار اسد»