یک عدد تخم مرغ: 170 تومان : رییس اتحادیه مرغداران میهن از توزیع تخم مرغ با ...


رییس اتحادیه مرغداران میهن از توزیع تخم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 2150 تومان به تعاونی‌ها خبر داد. رییس اتحادیه مرغداران میهن از توزیع تخم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 2150 تومان به تعاونی‌ها خبر داد.

هدایت اصغری  با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای ایجاد تعادل در بازار و کاهش قیمت تخم مرغ، گفت: اتحادیه مرغداران میهن با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به عرضه تخم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 2150 تومان به تعاونی‌ها کرده است.

وی با بیان این مطلب که تعاونی‌ها باید تخم مرغ را به قیمت 2500 تومان در هر کیلوگرم عرضه‌ کنند، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف‌کننده، 5 هزار تومان و هر عدد تخم مرغ 170 تومان است.

رییس اتحادیه مرغداران میهن از توزیع 500 تن تخم مرغ با قیمت کیلویی 2150 تومان طی یک هفته گذشته خبر داد و افزود: محدودیتی در عرضه این محصول وجود نداشته و تا زمانی که تقاضا در بازار وجود داشته باشد توزیع ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تعدیل قیمت این محصول در بازار ،تصریح کرد: به دنبال هر کاهش یا افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، تعدیل قیمتی وجود خواهد داشت.

به گفته وی، باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دامنه نوسان تغییر نرخ‌ها محدود شده تا قیمت‌ها نیز روند طبیعی خود را طی کند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو : یک عدد تخم مرغ: 170 تومان