یک ایرانی سازنده ردیاب سلامت سه بعدی : محققان موفق به تولید دستگاهی به نام ...


محققان موفق به تولید دستگاهی به نام اولین ردیاب سلامت سه بعدی در جهان شدند که قادر است با استفاده از یک آینه، تمامی بدن فرد را اسکن و اطلاعات جامعی را در اختیار وی بگذارد. وب‌سایت تک شات: محققان موفق به تولید دستگاهی به نام اولین ردیاب سلامت سه بعدی در جهان شدند که قادر است با استفاده از یک آینه، تمامی بدن فرد را اسکن و اطلاعات جامعی را در اختیار وی بگذارد.

انیمیشن دو بعدی ایرانی در اسکار , مرگ روزانه بیش از 1000 ایرانی تورم بخش سلامت 17 درصد است , بوگاتی سازنده ایرانی

این محصول که نتیجه تلاش پژوهشگران آزمایشگاه Naked Labs واقع در سیلیکون ولی‌ است از یک آینه ۱۶۰ سانتیمتری، پردازنده چهار هسته ای Atom اینتل، دوربین RealSense اینتل، وای فای، بلوتوث، صفحه گردان ۱۴٫۵ اینچی و یک اپلیکیشن موبایلی تشکیل شده و می تواند با پردازش اطلاعاتی از قبیل وزن، قد و فرم بدن، افراد را از میزان چربی اضافی، لاغری بیش از اندازه و غیره باخبر کند.

آقای فرهاد فرحبخشیان، مدیرعامل و بنیانگذار این آزمایشگاه تحقیقاتی در این خصوص عنوان می کند:

هدف ما از ساخت این محصول، ارایه نتایجی دقیق و کامل در خصوص وضعیت سلامتی افراد است و با Naked 3D Fitness Tracker، افراد می توانند تغییراتی که در طی ورزش، در بدن آن ها رخ داده است را سریعاً مشاهده کنند.

هنرمندان نقاشی سه بعدی ایرانی , دانلود فیلم ایرانی , ردیاب

این دستگاه می تواند برای تمامی افراد از مبتدی ها گرفته تا بدن سازان حرفه ای که برای اهدافی همچون کاهش وزن و افزایش حجم عضلات تلاش می کنند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، خانم ها نیز در دوران بارداری می توانند تغییرات بوجود آمده در بدن خود را در طول این دوره زیر نظر بگیرند.

روش کار این دستگاه نیز به این صورت است که وقتی فرد رو به روی آینه و بر روی صفحه گردان قرار می گیرد، این صفحه با چرخش ۳۶۰ درجه ای خود به مدت ۲۰ ثانیه، تمامی قسمت های بدن وی را اسکن کرده و سپس اطلاعات را به اپلیکیشن مربوطه (اندروید و iOS) ارسال می کند و فرد می تواند فرم سه بعدی بدن خود را مشاهده کند.

همچنین این دستگاه از ویژگی Heat Map نیز برخوردار است که فرم و شکل بدن را در طول زمان نشان می دهد. بدین ترتیب، افراد تغییراتی از قبیل کاهش چربی و یا افزایش حجم عضلات در نقطه ای خاص در بدن خود را مشاهده می کنند.


ویدیو : یک ایرانی سازنده ردیاب سلامت سه بعدی