یک ایرانی در میان برترین های موسیقی جهان : «کیهان کلهر» از قرار گرفتن آلبوم ...


«کیهان کلهر» از قرار گرفتن آلبوم «تنها نخواهم ماند» در لیست برترین آلبوم‌های سال 2012 سایت‌های ‌موسیقی خبر داد. خبرگزاری فارس: «کیهان کلهر» از قرار گرفتن آلبوم «تنها نخواهم ماند» در لیست برترین آلبوم‌های سال 2012 سایت‌های ‌موسیقی خبر داد.

 امیرحسین الله وردی مدیر موسسه فرهنگی هنری «نقطه تعریف» و منتشر کننده آلبوم «تنها نخواهم ماند» اثر مشترک کیهان کلهر و علی بهرامی‌فرد با اعلام اینکه این اثر در فهرست برترین آلبوم‌های سال 2012 نشریه «سانگ لاینز» و چند سایت قرار گرفته است، گفت: از طریق تماس کیهان کلهر با خبر شدم، آلبوم «تنها نخواهم ماند» که سال گذشته همزمان با انتشار در داخل ایران، در اروپا و آمریکا نیز منتشر شد، در فهرست بهترین آلبوم‌های سال 2012 سایت آی تیونز از نظر امیتاز مخاطبان و هیئت داوران قرار گرفته است.

4 دانشگاه ایرانی در میان برترین های دنیا , برترین فیلم های ایرانی , موسیقی اصیل ایرانی

وی در ادامه افزوده: این اثر تاکنون با استقبال گسترده‌ای در میان مخاطبان ژانر موسیقی ملل مواجه شده و توسط نشریه «سانگ لاینز» هم به عنوان اثر برگزیده بداهه نوازی ملل معرفی شده است.

الله وردی با تبریک این اتفاق خجسته برای موسیقی ایران به کیهان کلهر، علی بهرامی‌فرد و مخاطبین موسیقی ایران، درباره این اثر توضیح داده و گفته است: آلبوم موسیقی «تنها نخواهم ماند» شامل دونوازی بداهه شاه کمان و سنتور بم در مایه‌های بیات اصفهان و افشاری است و هشت قطعه با نام‌های «راز و نیاز با آسمان»، «کجایی؟»، «ظهر گرم تابستان»، «سرودی برای باران»، «من به فریاد»، «چیدن ستاره»، «شکوه» و «تنها نخواهم ماند» را شامل می‌شود که با هنرنمایی شاه‌کمان کیهان کلهر و سنتور بم علی بهرامی‌فرد نواخته شده است.


ویدیو : یک ایرانی در میان برترین های موسیقی جهان