یک اقدام گازانبری جدید ؛ «روحانی و دولت از قالیباف حمایت می کنند» + واکنش مشاور عالی روحانی :



یک اقدام گازانبری جدید ؛ «روحانی و دولت از قالیباف حمایت می کنند» + واکنش مشاور عالی روحانی

درحالیکه اکبر ترکان چندی پیش شائبه ها در مورد حمایتش از قالیباف را قاطعانه رد کرده و حضورش در شهرداری را تنها به عنوان «رییس شورای عالی  فنی شهرداری» عنوان کرد ، برخی افراد و رسانه های نزدیک به شهرداری تهران در اقدامی گازانبری، مدعی حمایت روحانی از شهرداری قالیباف شده اند.

اهنگ اذری در حمایت از دولت روحانی , درگیری دولت روحانی و قالیباف , دولت روحانی

 

ترکان  گفت که 2 ساعت در مورد مسائل مختلف شهری صحبت کرده و برخی خبرگزاری ها، تنها صحبت های او در مورد قالیباف را برجسته کرده اند.

جالب آنکه این رسانه ها، به نقل از منابع غیبی خود، از تمایل خاتمی برای ابقای قالیباف خبر دادند!

 انبوه رسانه های مکتوب و مجازی وابسته به شهرداری تهران کم بود، رسانه های تندرو نطیر کیهان، با روش قدیمی و خاص خود نیز به حمایت از قالیباف شتافته اند.

در تازه ترین این بداخلاقی ها، خبرگزاری فارس مدعی «جزییات جلسه مشاور عالی روحانی با قالیباف» شده است. این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه، به جلسه ی سه ساعته ترکان با قالیباف اشاره کرده و نوشته که «شما باید در شهرداری تهران بمانید و برنامه‌های خود را ادامه دهید»

در این جلسه اکبر ترکان مشاور عالی حجت‌الاسلام روحانی به محمد باقر قالیباف تأکید کرد چنانچه نیاز باشد ما نیز آمادگی داریم از شما در شهرداری حمایت کنیم.

در همین حال، منابع آگاه گفتند که ترکان در این جلسه، اشاره کرده که در صورت حضور مجدد قالیباف در شهداری، دولت از او حمایت خواهد کرد!

خبرگزاری فارس همچنین به نقل از ترکان ادعا کرده که «چنانچه نیاز باشد ما نیز آمادگی داریم از شما {قالیباف} در شهرداری حمایت کنیم.»

 

جزییات دیدار روحانی و رییس دولت اصلاحات , کابینه دولت روحانی , دستاوردهای اقتصادی دولت روحانی به ویژه

 
ترکان تکذیب کرد
اکبر ترکان مشاور عالی روحانی اما در این باره  گفت که این خبر دروغ و کذب است و ارزش پاسخگویی ندارد.

مشاور رئیس‌جمهور برخی خبرسازی‌ها در مورد حمایتش از محمدباقر قالیباف را تکذیب کرد و تاکید کرد که سخنان وی تحریف شده است و له و علیه هیچ یک از کاندیداهای شهرداری تهران گفت و گویی انجام نداده است.

نکته ی جالب آن است که رسانه های مذکور، نه تنها مدعی حمایت روحانی و ترکان از قالیباف هستند، بلکه با نام بردن از برخی وزرا مدعی حمایت آنان از شهردار فعلی تهران هستند، این درحالی است که منابع مطلع  ، ادعای این رسانه ها راتکذیب کردند./فارس


ویدیو : یک اقدام گازانبری جدید ؛ «روحانی و دولت از قالیباف حمایت می کنند» + واکنش مشاور عالی روحانی