«یوسف مولومبو» به آرسنال پیوست : بازیکن 26 ساله وست بروموویچ از توافق با باشگاه ...


بازیکن 26 ساله وست بروموویچ از توافق با باشگاه آرسنال خبر داد. او گفت در فصل جابجایی زمستانی پیراهن آرسنال را بر تن خواهد کرد. خبرگزاری ایسنا: بازیکن 26 ساله وست بروموویچ از توافق با باشگاه آرسنال خبر داد. او گفت در فصل جابجایی زمستانی پیراهن آرسنال را بر تن خواهد کرد.

چند هفته دیگه فصل جابجایی زمستانی شروع خواهد شد و باشگاه‌ها با توجه به نیازهای خود بازیکن جدید جذب خواهند کرد.

یوسف مولومبو بازیکن 26 ساله وست بروموویچ از توافق خود با باشگاه آرسنال خبر داد و اعلام کرد که در فصل جابجایی زمستانی پیراهن توپچی‌ها لندن را به تن خواهد کرد.

او گفت: زمان آن فرارسیده که از وست برومویچ جدا شوم. با‌ آرسنال به توافق رسیده‌ام و در ماه ژانویه به این تیم خواهم پیوست.

این بازیکن کونگویی در سال 2009 از پاری‌سن ژرمن به وست برومویچ پیوست. او که در 159 بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته 12 گل به ثمر رسانده است.

وست بروموویچ در فصل جاری لیگ برتر انگلیس نتایج نسبتا خوبی گرفته و با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد با این حال مولومبو از عملکرد هم تیمی‌هایش راضی نیست.

او گفت: در وست بروموویچ تفکر حرفه‌ای حاکم نیست. در بسیاری از بازی‌ها به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم. دیگر نمی‌خواهم در این تیم بمانم. می‌خواهم برای آرسنال به میدان بروم.

آرسن ونگر جذب این بازیکن کونگویی را در اولویت خود در فصل جابجایی زمستانی قرار داده است. آرسنال با هدایت ونگر فرانسوی در فصل جاری لیگ جزیره نتایج خوبی کسب کرده و با 31 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم دوم چهار امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ونگر در هفته چهاردهم چهارشنبه میزبان هال سیتی هستند.


ویدیو : «یوسف مولومبو» به آرسنال پیوست