یخچالی که با شما به فروشگاه مواد غذایی می‌آید : اگر در زمان خرید از بقالی یا ...



فروشگاه مواد غذایی اینترنتی مشهد , دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی , فروشگاه مواد غذایی ارگانیک در تهران

اگر در زمان خرید از بقالی یا میوه فروشی آنچه که از قبل در یخچالتان باقی مانده را به خاطر نمی‌آورید و به همین علت نمی توانید برای خرید تصمیم دقیقی بگیرید، بهتر است از یخچال جدید Family Hub استفاده کنید.

Family Hub نام یخچال جدید سامسونگ است که در نمایشگاه سی ای اس 2016 عرضه شده و دارای نمایشگر لمسی بزرگ 21.5 اینچی با دقت 1080p است.

 

اما مهم تر از این ویژگی های ظاهری هوشمندی این ابزار است که با نصب میکروفون های متعدد توان تعامل با کاربران را دارد و می تواند از آنچه که درونش قرار گرفته مطلع شود و به همین علت می توان از راه دور و در زمان خرید به انچه که در داخل یخچال قرار گرفته پی برد.

 

دوربین های موجود در این یخچال بعد از هر بار باز و بسته کردن درب آن از محتوای موجود عکس گرفته و آن را تجزیه و تحلیل می کنند تا مشخص شود چه اقلامی در یخچال وجود دارد و چه اقلای مصرف گردیده است. این عکس ها از طریق یک برنامه تلفن همراه سازگار با آندروید یا iOS قابل دسترس است.

 

بنابراین اگر به یاد ندارید که چه میزان لبنیات، میوه، نان و ... در یخچال قرار دارد می توانید در هر زمان و مکان از این موضوع مطلع شوید. تهیه فهرست خرید خودکار یکی دیگر از امکانات این یخچال است. همچنین سامسونگ در حال مذاکره با شرکت مسترکارت برای تسهیل خرید آنلاین کالا با استفاده از این یخچال است. یخچال مذکور اواخر بهار با قیمت 5000 دلار روانه بازار می شود.

اخبار علمی - فارس


ویدیو : یخچالی که با شما به فروشگاه مواد غذایی می‌آید