یاد بگیرید چگونه پولدار شوید! : طریقه مولتی‌میلیونر شدن با میلیونر شدن چندان ...


طریقه مولتی‌میلیونر شدن با میلیونر شدن چندان فرقی ندارد. كارشناسان این رشته همان‌هایی هستند كه واقعا خودشان میلیونر بوده‌اند و فقط آنان می‌توانند در این باره اظهارنظر كنند.


چگونه پولدار شوید پول ایرانی , چگونه پولدار شویم , چگونه پولدار شوم

پادشا:  طریقه مولتی‌میلیونر شدن با میلیونر شدن چندان فرقی ندارد. كارشناسان این رشته همان‌هایی هستند كه واقعا خودشان میلیونر بوده‌اند و فقط آنان می‌توانند در این باره اظهارنظر كنند. همه ثروتمندان بر این عقیده هستند كه دارایی و ثروت بسیار زیاد از طریق یك شغل خوب یا به شیوه پس‌انداز مستمر مانند یك صورت‌حساب ماهانه یا حتی برنده شدن در بخت‌آزمایی دست‌یافتنی نیست، بنابراین اگر هر ماه خود را موظف می‌كنید كه علاوه بر پرداخت قبوض ماهانه، مبلغی را هم به‌عنوان پس‌انداز كنار بگذارید- به این امید كه روزی ثروتمند شوید- كافی نیست! البته پیشنهاد نمی‌كنیم پس‌انداز كردن را رها كنید! میلیونر شدن بیشتر شبیه یك انتخاب یا اراده است. اینكه بتوانید منابعی را پیدا كنید كه اصلی‌ترین اطلاعات محرمانه راجع به میلیونر شدن را در برداشته باشد، مسئولیت خودتان است و مبتنی بر تصمیم و اراده فردی شماست. اینجا می‌خواهیم شما را با 5 نكته كلیدی كه در راستای رسیدن به این هدف، حیاتی است، آشنا كنیم:

چگونه پولدار شویم؟ , چگونه پولدار شویم در ایران , چگونه می توان پولدار شد


1 . افكارتان را در مورد پول تجزیه و تحلیل كنید و ارزش‌های سالم پول را در ذهنتان پرورش دهید. اگر شما پول را چیزی كثیف و پلید می‌پندارید، پس هرگز آن را جذب نخواهید كرد. به عبارت دیگر هرچند پول مانند چرك كف دست است (!) ولی اگر خوب فكر كنید، می‌بینید همین چرك كف دست، حلال بسیاری از مشكلات است. از این گذشته، معمولا كسانی كه خودشان در زمینه مالی چندان موفق نبوده‌اند این شعارها را ساخته‌اند، پس اگر واقعا می‌خواهید ثروتمند شوید، بهتر است ذهن‌تان را از تفكر منفی نسبت به پول خالی كنید.



چگونه در خانه پولدار شویم , چگونه پولدار شویم بدون سرمایه , چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

2 . احساسات‌تان را در مورد پول محك بزنید. خودتان را در یك تمرین بصری غوطه‌ور سازید و تصور كنید كه هم‌اینك یك مولتی‌میلیونر شده‌اید. آنگاه اگر صد درصد با این موضوع یعنی ثروتمند بودنتان احساس راحتی نمی‌كنید، پس مطمئن باشید كه هرگز پولدار نخواهید شد. اگر احتمالا جزو آن دسته افرادی هستید كه باور قلبی‌تان بر این است كه پول زیاد باعث دردسر می شود و اینكه هر كه بامش بیش برفش بیشتر (!) پس بهتر است پولدار شدن را هم فراموش كنید.



 3 . كارمند خود باشید و سعی كنید خودتان بدون هیچ جبری  بر كیفیت و راندمان كارتان نظارت داشته باشید، حتی می‌توانید از رئیس‌تان بخواهید به شما به ازای میزان كار مفیدی كه انجام می‌دهید پاداش بدهد نه براساس ساعات كارتان. به‌طور مثال شما باید
40 ساعت در هفته كار كنید اما هیچ محدودیت یا اجباری برای میزان فروش‌تان یا هركار دیگری كه انجام می‌دهید، وجود ندارد. معمولا حقوق‌های ساعتی سقف مبلغی را كه شما می‌توانید به دست بیاورید در نظر می‌گیرند، ولی اگر قرار باشد براساس راندمان كارتان حقوق دریافت كنید سخت‌تر كار می‌كنید و به این ترتیب به سختكوشی عادت خواهید كرد. در نتیجه قطعا انسان موفق‌تری خواهید بود. همواره به یاد داشته باشید كه پولدار شدن هرگز با تنبلی و راحت‌طلبی به وجود نمی‌آید، پس اگر ثروتمند شدن خواسته واقعی شماست، بهتر است نهایت تلاش خود را به كار ببندید.



4 . مجلات معتبر را مطالعه كنید و خودتان را از لیست ثروتمندان مطرح كشورتان مطلع سازید. سعی كنید داستان‌های موفقیت میلیاردرها و مولتی‌میلیونرها را مطالعه كنید و آنها را سرلوحه كار خود قرار دهید. از شیوه‌هایی كه آنها در پیش گرفته‌اند الگوبرداری كنید و عملكردشان را با منش و روش خود مقایسه كنید.

 درست است كه شاید هرگز نتوانید به اندازه آنها ثروتمند شوید ولی دست‌كم می‌توانید موقعیت فعلی‌تان را بهبود بخشید. طبق یك ضرب‌المثل قدیمی اگر ماه را هدف قرار دهید در نهایت حداقل به یك ستاره دست خواهید یافت!

علاوه بر این، شما با آگاهی یافتن از سختی‌ها و مشكلاتی كه آنها برای دستیابی به هدفشان پشت سر گذاشته‌اند، قوت قلب می‌گیرید و برای رسیدن به خواسته‌تان مصمم‌تر می‌شوید.



پولدار شوید , چگونه پولدار شوی , چگونه پولدار شویم؛

5 . به هدف خود سخت بچسبید. خود را باور داشته باشید و بر تصمیم‌تان پافشاری كنید. از توصیه‌های كارشناسانه اجتناب كنید مگر اینكه آن یك توصیه مثبت باشد. اجازه ندهید اطرافیان‌تان با سخنان ناامیدكننده روحیه‌تان را تضعیف كنند و شما را از رسیدن به هدف بازدارند. بهتر است نصیحت‌هایی را بپذیرید كه از جانب یك مولتی‌میلیونر ارائه شده باشد.


ویدیو : یاد بگیرید چگونه پولدار شوید!