یادبودی زیبا برای دوست از دست رفته : هرچند لارا هیلیرِ هیچ‌گاه فرصت فارغ‌التحصیلی ...


هرچند لارا هیلیرِ هیچ‌گاه فرصت فارغ‌التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی را پیدا نکرد اما همکلاسی‌هایش به سبک سالنامه مدرسه تجلیلی تأثیرگذار از او به عمل آوردند. وبسایت باشگاه خبرنگاران: هرچند لارا هیلیرِ هیچ‌گاه فرصت فارغ‌التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی را پیدا نکرد اما همکلاسی‌هایش به سبک سالنامه مدرسه تجلیلی تأثیرگذار از او به عمل آوردند.

عده‌ای از دانش آموزان کانادایی برای یکی از دانش آموزان سال آخر دبیرستان که پیش از فارغ‌التحصیلی و دریافت «سالنامه‌ی تحصیلی» از دنیا رفت، یادبود محبت‌آمیزی برجای گذاشتند.

لارا هیلیرِ 18 ساله اهل برلینگتونِ کانادا بود. او که سال‌ها با بیماری سرطان خون مبارزه کرد و در فهرست انتظار کاشت سلول‌های بنیادی به سر می‌برد، نهایتاً بیستم ژانویه از دنیا رفت. هرچند او هیچ‌گاه فرصت فارغ‌التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی را پیدا نکرد اما همکلاسی‌هایش به سبک سالنامه مدرسه تجلیلی تأثیرگذار  از او به عمل آوردند.

تصویری که یکی از همکلاسی‌های لارا از تابوت او در Imgur به اشتراک گذاشته است، دست‌نوشته‌های همکلاسی‌های لارا را نشان می‌دهد که با تقلید از سالنامه تحصیلی نوشته‌شده‌اند.

ناگفته نماند «سالنامه‌ی تحصیلی» کتابی است که مدارس سالانه منتشر می‌کنند و شامل اطلاعات، آمار و ... مربوط به سال گذشته می‌شود.

متن زیبا برای دوست , جملات زیبا برای دوست , سخنان زیبا برای دوست


ویدیو : یادبودی زیبا برای دوست از دست رفته