گوی ها و حباب های برفی در منزل :           شیشه هایی که داخل آنها از گلوله ...



 

 

 

کار در منزل , نظافت منزل , دکوراسیون منزل

 

 


شیشه هایی که داخل آنها از گلوله هایی شبیه برف استفاده شده و در واقع می توان گفت گوله ها و حباب های جادویی هستند که به کمک آنها می توانید یک منظره ی برفی را نشان دهید.

 

از هر شیشه ای می توان برای اینکار استفاده کرد . از شیشه ی غذای بچه ها و ..... می توان استفاده کرد.در جنس پلاستیک و سرامیک و شیشه بودن آن دقت کنید که در بازار این ها به صورت ارزان قیمت و حتی دست دوم هم زیاد پیدا می شود(شیشه های فلزی به دلیل اینکه زود زنگ می زنند مناسب نیستند)

 

 

فیزیوتراپی در منزل , بسته بندی اثاثیه منزل , کسب درآمد در منزل

 




روش ساخت:


برای مایع درون آن از گوی برفیمواد ترکیبی مصنوعی معمولا در شیشه های گلدار استفاده می شوند.اگر شیشه رنگ طبیعی و واقعی داشته باشد از روغن در آن استفاده شده.
داخل آنها از مواد تزئینی شبیه به شن و ماسه سفید و گاهی از تکه های یونولیت استفاده می شود. از مجسمه های سفالی رنگی می توان داخل آن استفاده کرد.داخل آن میتوان از وسایل پر زرق و برق استفاده کرد و از گلیسیرین هم می توان برای چسباندن آنها استفاده کرد.باید درب آنها را سفت بست تا از داخلش چیزی نریزد . در واقع باید مجسمه ها و وسایل تزئینی را به درب شیشه ها چسباند و شیشه ها را واژگون گذاشت. برای محکم کاری میتوانید از چسب آکواریوم برای درز گیری درب قوطی استفاده کنید.و در آخر برای زیبایی بیشتر دور درب قوطی را با روبان زیبایی بپوشانید.



نکته:میتوانید از لوازم مخصوص ماکت سازی که در کتاب فروشی ها موجود است برای این کار استفاده کنید .هم برای مجمسه های کوچک داخل ظرق و هم برای برف مصنوعی .

منبع:سیمرغ


ویدیو : گوی ها و حباب های برفی در منزل