گوشی مورد علاقه داعشی ها +عکس : بررسی‌ها نشان می‌دهند اعضای گروه داعش از میان ...


بررسی‌ها نشان می‌دهند اعضای گروه داعش از میان تمامی مدل‌های گوشی موجود علاقه خاصی به یک مدل گوشی موبایل دارند. همشهری آنلاین: بررسی‌ها نشان می‌دهند اعضای گروه داعش از میان تمامی مدل‌های گوشی موجود علاقه خاصی به یک مدل گوشی موبایل دارند.

براساس گزارش تایم، نتایج پژوهشی درباره استفاده از تجهیزات روزمره در ساخت بمب توسط داعش،‌ و براساس گوشی‌های موبایل به دست آمده از اعضای گروه تروریستی داعش نشان می‌دهد اعضای این گروه به صورت دائم و بیشتر از هر گوشی دیگری، از گوشی نوكیا 105 در ساخت بمب‌های كنترل از راه دور استفاده می‌كنند.

راه های جذب دختر مورد علاقه , تست رشته مورد علاقه , الت مورد علاقه ی زنان

باوجود اینكه نمونه‌های دیگری از گوشی‌های ارزان‌قیمت و بادوام در بازار وجود دارند،‌اما این گوشی خاص كه به نام موبایل مایكروسافت 105 نیز شناخته می‌شود، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

فیلم های مورد علاقه مسعود فراستی , دختر مورد علاقه پسران , روانشناسی حیوانات مورد علاقه

براساس گزارش پژوهش‌های تسلیحات و درگیری، CAR، محبوب‌ترین گوشی داعشی‌ها نه دوربین دارد و نه اپلیكیشن،‌و قیمت آن نیز تنها 30 دلار است. به گفته جان لف مدیر عملیات در ‍CAR، فراوانی و راحتی این گوشی باعث محبوبیت آن شده‌است. این احتمال وجود دارد كه داعش راهی برای دسترسی به مقادیر زیادی از این گوشی یافته باشد.


ویدیو : گوشی مورد علاقه داعشی ها +عکس