گمانه‌ زنی‌ درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا : در آستانه شروع نقل و انتقالات ...


در آستانه شروع نقل و انتقالات تابستانی فو‌تبا‌ل اروپا گمانه زنی‌های زیادی درباره آینده بازیکنان به گوش می‌رسد. خبرگزاری ایسنا: در آستانه شروع نقل و انتقالات تابستانی فو‌تبا‌ل اروپا گمانه زنی‌های زیادی درباره آینده بازیکنان به گوش می‌رسد.

نقل و انتقالات تابستانی فو‌تبا‌ل اروپا از چندی دیگر شروع می‌شود که در آن باید منتظر پیوستن چندین بازیکن و احتمالا شکستن رکوردهای نقل و انتقالات باشیم. در این بین در آستانه شروع نقل و انتقالات گمانه زنی‌های زیادی در مورد چندین بازیکن به گوش می‌رسد که در زیر به بررسی مهم‌تر‌ین آنها می پردازیم.

* ر‌ئال‌ ماد‌رید

در ر‌ئال‌ همه چیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. در صورت شکست آنها حتی می‌توان منتظر برکناری زیدان بود. گفته شده است در صورت شکست رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا، اونای امری، سرمربی موفق سویا جانشین زیدان خواهد شد.

از ر‌ئال‌ ماد‌رید همچنین خبرهایی درباره جدایی خامس رودریگس که این فصل اغلب نیمکت نشین بود و ایسکو به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد آنها در صورت جدایی لیگ برتر را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کنند.

* بارسلونا

قهرمان این فصل لالیگای اسپانیا در آستانه جدایی دو بازیکن خود است. دنی آلوس و خاویر ماسکرانو دو بازیکنی هستند که گفته می‌شود فصل آینده در یوونتوس بازی خواهند کرد. همچنین سرجیو روبرتو، هافبک جوان بارسلونا نیز گفته می‌شود از این تیم جدا خواهد شد. همچنین در صورتی که بارسلونا با جدایی مدافعان خود روبرو شود مارکینیوش را از پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من به خدمت خواهد گرفت.

* بایرن مونیخ


بایرینی‌ها خیلی زود برای جذب بازیکنان جدید اقدام کردند و موفق شدند متس هوملس، مدافع دورتموند و رناتو سانچس پدیده جوان پرتغال را به خدمت بگیرند. در این میان جدایی ماریو گوتسه از این تیم قطعی به نظر می‌رسد. باید ببینیم آنچلوتی قصد دارد بازیکن جدیدی به تیمش اضافه کند یا خیر که البته به نظر می‌رسد آنها نیازی به جذب بازیکن جدید ندارند.

* دورتموند

نایب قهرمان بوندسلیگا به جای خرید کردن باید مراقب این باشد که بازیکنانش را در تیم نگه دارد. پس از جدایی هوملس صحبت‌های زیادی درباره رفتن میختاریان به چلسی به گوش می‌رسد و البته تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن اوبامیانگ هستند که البته خود این بازیکن عنوان کرده که دوست دارد در این تیم آلمانی بماند.

* منچستریونایتد


با پیوستن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد صحبت‌های زیادی درباره جذب بازیکن جدید به گوش می‌رسد که از این میان ر‌قا‌بت دو تیم شهر منچستر برای جذب جان استونز از اورتون به گوش رسیده است. همچنین گفته می‌شود زلاتان ابراهیموویچ نیز به زودی راهی منچستریونایتد خواهد شد.

* آرسنال

بعد از جدایی متئو فلامینی، مایکل آرته‌تا و توماس روسیچکی از جمع توپچی‌های لندن، ونگر خیلی سریع دست به کار شد و ژاکا را از مونشن گلادباخ با 30 میلیون پوند به خدمت گرفت و با توجه به مصدومیت ولبک و دوری شش ماهه او از فو‌تبا‌ل باید منتظر یک خرید جدید در خط حمله آرسنال هم باشیم.

* لیورپول


یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اولین خرید خودش را با یک د‌ر‌وازه‌بان شروع کرده است. او به نظر می‌رسد از وضعیت مینیوله، د‌ر‌وازه‌بان بلژیکی خود راضی نیست و به همین خاطر لوریس کاریوس، د‌ر‌وازه‌بان ماینتس را که 22 سال سن دارد به خدمت گرفته است. البته باید منتظر خریدهای دیگری از این تیم باشیم. آنها بالوتلی را نیز که به میلان قرض داده بودند بار دیگر در جمع خود می بینند و احتمالا او را به تیم دیگری قرض خواهند داد.


ویدیو : گمانه‌ زنی‌ درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا