گل دمپسی پنجمین گل سریع تاریخ جام‌جهانی : گل زودهنگام کلینت دمپسی به غنا بهانه‌ای ...


گل زودهنگام کلینت دمپسی به غنا بهانه‌ای شد تا سایت یورواسپورت به 5 گل سریع تاریخ جام‌های جهانی بپردازد. ایسنا: گل زودهنگام کلینت دمپسی به غنا بهانه‌ای شد تا سایت یورواسپورت به 5 گل سریع تاریخ جام‌های جهانی بپردازد.

کلینت دمپسی در ثانیه 29 دیدار مقابل غنا پنجمین گل سریع تاریخ جام جهانی را به ثمر رساند.

در زیر سریع‌ترین گل‌های تاریخ این جام را مرور می‌کنیم:

1- هاکان شوکور، جام جهانی 2002، ثانیه 11

در دیدار رده بندی جام جهانی ژاپن و کره جنوبی، هاکان شوکور در حالی که تنها 11 ثانیه از آغاز بازی گذشته بود دروازه میزبان را در ورزشگاه دائه‌جو باز کرد.

2- واکلاو ماسک، جام جهانی 1962،‌ثانیه 16

دیدار دو تیم چک و مکزیک در وینا دلمار ماسک تنها 16 ثانیه زمان می‌خواست تا نخستین گل را برای چک به ثمر برساند. با این حال مکزیک به بازی برگشت و در نهایت 3 بر یک چک را برد.

3- ارنست لینیر، جام جهانی 1934، ثانیه 25

در دیدار رده‌بندی این جام که در ورزشگاه آسکارلی واقع در ناپل انجام می‌شد، هافبک راست تیم ملی آلمان که در آن زمان در آکسبورگ بازی می‌کرد، پس از گذشت 25 ثانیه از بازی، دروازه اتریش را باز کرد. این بازی را آلمان سه بر یک برد و سوم شد.

4- رایان رابسون، جام جهانی 1982،‌ثانیه 27

در مرحله گروهی انگلیس در ورزشگاه سن مامس به مصاف فرانسه رفت. هافبک 25 ساله وقت منچستریونایتد در حالی که 27 ثانیه از بازی گذشته بود، با یک ضربه آکروباتیک زیبا دروازه اتوری را باز کرد.

5- کلینت دمپسی، جام جهانی 2014، ثانیه 29

در دیداری که همچنان در حال برگزاری است تیم ملی آمریکا در نخستین دیدار خود در جام جهانی برزیل در ورزشگاه شهر ناتال به مصاف غنا رفته است. کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا در ثانیه 29 غنا را مبهوت هنر خودش کرد و تیم کلینزمن را یک بر صفر پیش انداخت.


ویدیو : گل دمپسی پنجمین گل سریع تاریخ جام‌جهانی