گل‌محمدی: مدیرعامل داماش جو داد و ... : سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مدیرعامل ...


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مدیرعامل داماش هفته گذشته جوی را به وجود آورد که داور خیلی راحت از پنالتی ما گذشت. فارس: یحیی گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و راه‌آهن سورینت عنوان کرد: بازی حساسی پیش رو داریم هم برای ما و هم راه‌آهن بازی حساسی است. با توجه به شرایط جدول راه‌آهن می‌آید تا در جایگاه بهتری از جدول قرار بگیرد و ما هم می‌خواهیم جزء مدعیان باقی بمانیم. در هر صورت بازی سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تیم حریف از بازیکنان کادر فنی و مدیریت خوبی برخوردار است. معتقدم اگر راه‌آهن در تیم‌های انتهایی جدول قرار دارد بدشانس بوده و بر اثر اتفاقات چنین جایگاهی را کسب کرده است که اگر اینگونه نبود باید در بالای جدول قرار می‌گرفت. طبعاً بازی راحتی نخواهیم داشت البته ما در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی شاهد باشیم.

سرمربی نفت در مورد محرومان و مصدومان این تیم گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و همه آماده هستند البته بهرام دباغ کمی دچار مصدومیت است و سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

گل‌محمدی در مورد این بازی که به گونه‌ای می‌توان دربی نامید یادآور شد: من همیشه به بازیکنانم اصرار دارم که بازی خوبی به نمایش بگذارند و از لحاظ فنی بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند به نوعی این بازی می‌تواند دربی باشد امیدوارم بازی دیدنی‌ای از آب درآید. همیشه به دنبال بازی زیبا بوده‌ایم.

وی با اشاره به تساوی نفت مقابل داماش در هفته گذشته تصریح کرد: ما در بازی قبل خیلی راحت دو امتیاز از دست دادیم. متأسفانه مدیرعامل داماش جوی به وجود آورد و با صحبت‌های خود باعث شد که جو سنگینی به وجود بیاید. داوری هم خواسته یا ناخواسته دچار این جو سنگین شد و خیلی راحت از پنالتی صد در صد ما گذشت. از همه اهالی فوتبال، تماشاگران، بازیکنان، مدیران عامل خواهش می‌کنم با آرامش جوی را در ورزشگاه به وجود آوردند که داور بتواند به راحتی قضاوت کند.

گل‌محمدی یادآور شد: نباید اینقدر جو سنگینی به وجود بیاید که داوران دچار اشتباه شوند ما هم پس از این مسائل تمام کاسه کوزه‌ها را بر سر داور می‌شکانیم. باید جو بهتری را فراهم کنیم این همه هجمه علیه داوری درست نیست. همین مسائل باعث می‌شود که داوران تمرکز خود را از دست بدهند. مظفری‌زاده سالم‌ترین، پاکترین و بهترین داور در لیگ است. او بازی‌های بین‌المللی خوبی هم قضاوت کرده اما خیلی راحت در مورد او مسائلی عنوان می‌شود این موارد باعث می‌شود داوران جوان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و تحت فشار روانی این جو قرار بگیرند باید جو را ملایم‌تر کنیم. همانطور که ما مربیان هم اشتباهات زیادی انجام می‌دهیم داوران هم ممکن است اشتباه کنند.

سرمربی نفت تصریح کرد: من خودم ابتدای لیگ در یکی دو بازی اول زمانی که داوران بر علیه ما سوت زدند صحبت‌هایی کردند اما همان موقع مدیرعامل باشگاهمان تذکر کتبی و شفاهی به من داد و این موضوع نشان‌دهنده این است که باشگاه نفت به دنبال سالم‌سازی است. امیدوارم این جو در همه باشگاه‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم بازی راحتی را به نمایش بگذاریم و داوران هم بدون هیچ دغدغه‌ای در مسابقه قضاوت کنند.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه این هجمه علیه داوری در برخی مواقع جواب هم می‌دهد تأکید کرد: متأسفانه زمانی که چنین هجمه‌ای علیه داوران به وجود می‌آید تیم‌ها جواب هم می‌گیرند. زمانی که انتقادهایی به داور می‌شود داور مسابقه خیلی راحت در مسابقه اشتباه می‌کند و خواسته یا ناخواسته سوت‌هایی می‌زند که به سود تیمی باشد که اعتراض کرده است. این موضوع از لحاظ روانی خوب نیست امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم امسال فوتبال ما شرایط حساسی دارد و سال جام جهانی است و باید هرچه بهتر بازی‌های لیگ برگزار شود.


ویدیو : گل‌محمدی: مدیرعامل داماش جو داد و ...