گلکسی اس 6 اول شد : گلکسی اس ۶ مدتی است که روانه کارزارِ گوشی‌های همراهِ هوشمند ...


گلکسی اس ۶ مدتی است که روانه کارزارِ گوشی‌های همراهِ هوشمند شده و در این مدت از آزمایش‌های زیادی سربلند بیرون آمده است، این بار نیز سرعت پرچمدار جدید سامسونگ در حین اجرای برنامه‌های روزمره در مقابل رقبا به آزمایش گذاشته شده است. وب‌سایت فارنت: گلکسی اس ۶ مدتی است که روانه کارزارِ گوشی‌های همراهِ هوشمند شده و در این مدت از آزمایش‌های زیادی سربلند بیرون آمده است، این بار نیز سرعت پرچمدار جدید سامسونگ در حین اجرای برنامه‌های روزمره در مقابل رقبا به آزمایش گذاشته شده است.

گلکسی نوت 7 , گلکسی اس 8 , گلکسی اس 7

آزمایش‌های مختلفی بر روی گوشی‌ها انجام می‌شود تا سرعت آنها با یکدیگر مقایسه شود؛ اما در این آزمایش سعی بر این بوده تا سرعت گوشی نسبت به انجام کارهای روزمره نظیر باز کردن فایل پی‌دی‌اف، سرعت باز شدن اپلیکیشنِ دوربین عکاسی گوشی و اجرای بازی‌، مورد آزمایش قرار گرفته است. مشخصات گوشی‌هایی که شانه به شانه در این آزمایش‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

گلکسی s8 , گلکسی نوت 5 , گلکسی اس 6

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گلکسی اس ۶ سامسونگ توانست در این آزمایش سربلند بیرون آید و در میان سرقبای سرسخت خود رتبه اول را از لحاظ سرعت از آن خود کند. در تصاویر زیر می‌توانید جداول هر کدام از این آزمایش‌ها را به صورت مستقل ببینید.

قیمت گلکسی نوت 7 , قیمت گلکسی اس 7 , گلکسی

گلکسی اس 7 اج , سامسونگ گلکسی اس 8 , گلکسی a5

انفجار گلکسی نوت 7 , قیمت گلکسی اس 7 اج , گلکسی نوت 6

گلکسی j7 , گلکسی نوت , قیمت گلکسی اس 4

سامسونگ گلکسی نوت 7 , قیمت گلکسی نوت 5 , گلکسی a8

گلکسی a3 , گلکسی a9 pro , گلکسی s4

سامسونگ گلکسی اس 7 , سامسونگ گلکسی a8 , گلکسی s7 edge

قیمت گلکسی نوت 7 در ایران , خرید گلکسی نوت 7 , گلکسی اس 3

فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ گلکسی , اموزش فلش کردن گوشی سامسونگ گلکسی , گلکسی اس 4

ناگفته نماند گلکسی اس ۶ ضعیف‌ترین امتیازی که در این آزمون کسب کرد مربوط به آزمایش بنچ‌مارک ۳DMark Ice Storm Unlimited بود که در رتبه سوم پس از اچ‌تی‌سی وان ام ۹ و نکسوس ۶ قرار گرفت. پیشنهاد می‌کنیم به نتایج دقیق کسب شده در این آزمایش را در تصویر زیر بررسی کنید:

گوشی گلکسی نوت 7 , گلکسی a9 , قیمت گلکسی نوت 4

جی ۴ ال‌جی در این آزمایش مقام دوم را از لحاظ سرعت عمل در اجرای برنامه‌های روزمره از آن خود کرد و آیفون ۶ در کنار اچ‌تی‌سی وان ام ۹ به همراه نکسوس ۶ و ZenFone 2 ایسوس در مقام‌های بعدی این آزمایش قرار گرفتند.


ویدیو : گلکسی اس 6 اول شد