گلایه خانواده آیت‌ الله مهدوی کنی از پیامک‌ ها : خانواده آیت الله مهدوی کنی ...


خانواده آیت الله مهدوی کنی می گویند: حال آیت‌الله بهتر شده و باید دعا کرد اما از ارسال برخی پیامک‌ها مبنی بر درگذشت ایشان ناراحت می‌شویم و این کار درست نیست. باشگاه خبرنگاران جوان: خانواده آیت الله مهدوی کنی می گویند: حال آیت‌الله بهتر شده و باید دعا کرد اما از ارسال برخی پیامک‌ها مبنی بر درگذشت ایشان ناراحت می‌شویم و این کار درست نیست.

14 خردادماه 1393 بود که آیت الله مهدوی کنی برای تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی راهی بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام(ره) شد. زیارت خوبی بود که با مردم هم گفتگو کردند.

اما وقتی به خانه برگشت حال خوشی نداشت و بعد از استراحت روی تخت دچار عارضه قلبی شد. همسر آیت الله با دیدن وضعیت همسرش به سرعت اورژانس را خبر می کنند و ایشان به بیمارستان منتقل می شوند.

حالا آیت الله مهدوی کنی حدود 100 روزی است در بیمارستان بستری شده و غیر از خانواده بسیاری از مریدان و شاگران و همچنین مسئولان کشوری نگران حال وی هستند. مقام معظم رهبری هم برای ایشان دعای خیرکردند و بعد از ملاقات با آیت الله مهدوی کنی از طریق پزشکان جویای روند درمان شدند.

انتشار تصویر باز شدن چشمان آیت الله مهدوی کنی بعد از تبرک صورت ایشان با پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هم برای شهروندان جای امیدواری بود. اما متاسفانه گاهی شاهد ارسال پیامکهایی با عنوان درگذشت آیت الله هستیم.

داماد آیت الله: آسیب اصلی مغز است / بخشی از سلول ها از بین رفته اما از کما خارج شدند

حجت الاسلام و المسلمین «سید مصطفی میرلوحی» داماد آیت الله مهدوی کنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران می گوید: بخش قلب،ریه و کبد به حالت طبیعی بازگشته اما آسیب اصلی مغز است.

وی افزود: پزشکان می گویند بخشی از سلول های مغز از بین رفته اما مرگ مغزی نیست و ایشان از حالت کما خارج شدند.

داماد آیت الله مهدوی کنی گفت: تبرک آیت الله مهدوی کنی به  پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برای خانواده آیت الله تاثیرگذار بود اما ایشان پیش از این چشمانشان باز شده بود.

انتشار و ارسال برخی پیامکها درست نیست

میرلوحی افزود: مغز تخصص من نیست. پرفسور سمیعی استاد مغزو اعصاب جهان هم وقتی آمدند گفتند که مغز بشر بسیار پیچیده است و هرچه هست لطف خداست و باید امیدوار بود.

وی در مورد برخی پیامک ها هم گفت: گاهی دوستان از شهرها و کشورهای مختلف که دوستدار و از شاگردان آیت الله مهدوی کنی هستند تماس می گیرند و در مورد ارسال اخبار و پیامکها و کامنت های مبنی بر درگذشت ایشان سوال می کنند که ما می گوئیم صحیح نیست.

هیچ وقت حال آقای مهدوی کنی اینقدر خطرناک نبوده است. از بیمارستان قلب و بهمن و کادر پزشکی آن هم تشکر می کنیم.

گفته های داماد آیت الله مهدوی کنی در حالی است که همسر ایشان هم از این اخبار ابراز گلایه می کنند و می گویند: قطعا انتشار این اخباز کذب صحیح نیست. همسر آیت الله مهدوی کنی می گوید: تنها آرزویم این است که با ایشان صحبت کنم.

تنها دعای خیر مردم می تواند در تسریع بهبودی حال رئیس مجلس خبرگان رهبری کارساز باشد. امیدواریم که حال آیت الله به زودی بهبود یابد.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی ۱۴ مرداد ۱۳۱۰ در حومه تهران به دنیا آمد. روحانی شیعه و سیاست‌مدار ایرانی که اکنون ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده دارد دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است.

وی همچنین رئیس دانشگاه امام صادق(ع) و استاد درس اخلاق اسلامی این دانشگاه است. وی پیش از انقلاب ۱۳۵۷ از روحانیون مبارز برعلیه حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب یکی از ۵ روحانی بود که هستهٔ اصلی شورای انقلاب را تشکیل می‌دادند. وی پس از آن به عنوان وزیر کشور (در دولت‌های شورای انقلاب، رجایی و دکتر باهنر) و کفیل نخست‌وزیر (پس از ترور رجایی و باهنر) بوده است.

عضویت در کمیته استقبال از امام خمینی(ره)؛ سرپرستی کمیته انقلاب اسلامی؛ عضویت به عنوان فقیه در شورای نگهبان قانون اساسی؛ نمایندگی امام خمینی(ره) در هیات حل اختلاف مسؤولان نظام و چندین ماموریت مشابه در حوادث مهم دوران انقلاب؛ عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی به حکم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ مسؤولیت ستاد کمک‌رسانی به مردم مناطق بمباران شده؛ عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی؛ ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بخشی از خدمات و مسئولیتهای این مجاهد و روحانی خوشنام جمهوری اسلامی ایران است.


ویدیو : گلایه خانواده آیت‌ الله مهدوی کنی از پیامک‌ ها