گزینه ریاست بنیاد شهید در دولت روحانی : حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی ...


حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را در کارنامه خود داردبه عنوان گزینه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است. خبرگزاری خانه ملت: حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را در کارنامه خود داردبه عنوان گزینه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است.

یک مقام آگاه از حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، به عنوان گزینه اصلی و قطعی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نام برد.

به گفته وی حجت الاسلام شهیدی محلاتی، که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است قرار است به زودی سکان هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دست بگیرد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی  از جمله چهره های شناخته شده در دوران 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود که سوابق مبارزاتی درخشانی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و عضو کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی است.

شهیدی محلاتی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اعضای موسس وزارت سپاه بود و معاونت پارلمانی این وزارتخانه را پس از تاسیس، برعهده گرفت.

وی سپس رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش شد و علاوه بر حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل، نقش موثری در مطرح کردن نیازها و خواسته های رزمندگان در جلسات شورای عالی دفاع ایفا می کرد.

شهیدی محلاتی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را نیز در کارنامه خود دارد و آخرین مسئولیت رسمی اش معاونت پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه بوده است.


ویدیو : گزینه ریاست بنیاد شهید در دولت روحانی