گزارشی کامل از جنجال های اردوی پرسپولیس پیش از دیدار راه آهن/ متهم شدن علی دایی :



آبولون، دومین حریف پرسپولیس در اردوی اوکراین , علی دایی سرمربی پرسپولیس , جنجال هتل پرسپولیس

 
اخبار ورزشی - گزارشی کامل از جنجال های اردوی پرسپولیس پیش از دیدار راه آهن

وقتی سرخپوشان متوجه بدقولی دوباره وزارت و شرط عجیب آنها مبنی بر بخشش 50 درصد از مبلغ قراردادها شدند حسابی از کوره در رفته و تصمیم گرفتند همه با هم مصاحبه کنند.

به گزارش جام نیوز، جو جالبی در اردوی پرسپولیسی‌ها حکمفرما بود. هر چند علی دایی به تعدادی از بزرگترهای تیم‌ مأموریت داده بود برای بازی با راه‌آهن جو اردو را آرام کنند و اجازه مصاحبه به بازیکنان ندهند اما آنها در یک حرکت جمعی مصاحبه کردند و علیه وزارت ورزش حرف زدند.

البته بازیکنان می‌گفتند دایی به ما نگفت علیه وزارت ورزش مصاحبه نکنیم بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک سری از واقعیات را برای مردم توضیح دهیم تا آنها ما را متهم به کم‌کاری نکنند.
 
مصاحبه دسته‌جمعی بازیکنان در حالی رخ داد که پرسپولیس باید در یک بازی صددرصد حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف راه‌آهن می‌رفت اما هدف یاران دایی از چنین صحبت‌هایی این بود که در صورت شکست حداقل بهانه خوبی برای توجیه داشته باشند.

 جرقه اول را در این بین مهرداد پولادی زد. هرچند بازیکنان قصد آرام کردن دوست‌شان را داشتند اما بدقولی دوباره وزارت ورزش باعث شد تا همه زیر قول‌شان زده و علیه وزارت مصاحبه کنند.
 
* اجازه مصاحبه‌ها را چه کسی صادر کرد؟
در حین تمرین روز شنبه از طریق سرپرست پرسپولیس پیغام رسید. وزارت ورزش قول داده مبلغ دو میلیارد پول به حساب این تیم واریز کند تا مقداری از مشکل سرخ‌ها حل و فصل شود.
 
البته بازیکنان از طریق رسانه‌ها نیز از موضوع فوق باخبر شده بودند اما وقتی آنها متوجه بدقولی دوباره وزارت و شرط عجیب آنها مبنی بر بخشش 50 درصد از مبلغ قراردادها شدند حسابی از کوره در رفته و تصمیم گرفتند همه با هم مصاحبه کنند. البته اجازه این مصاحبه‌ها را یک بازیکن ملی‌پوش تیم صادر کرد.

همچنین بزرگترهای تیم از طریق اس‌ام اس و تماس تلفنی از بازیکنان خواستند با تأیید صحبت‌های آنها مصاحبه کرده تا هواداران از تمام اتفاقات باخبر شوند.

 * عصبانی‌تر از بقیه
بعد از اینکه بازیکنان به هتل آزادی رسیدند در خصوص اتفاقات اخیر و مصاحبه‌های تندشان جلسه برگزار کردند. آنها در لابی هتل دور یکدیگر جمع شدند. یکی از بازیکنان قدیمی که اول فصل پیشنهاد خوبی از تیم دیگری داشت، عصبانی‌تر از بقیه بود.

او گفت: «چقدر به شما گفتم اعتصابتان را نشکنید اما کسی حرف مرا گوش نکرد و الان وضعیت به اینجا رسیده که فقط یک بازی تا پایان لیگ باقی مانده و دیگر کسی نیست به فریادمان برسد. شک نکنید در این مدت هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. دو میلیارد که هیچ هزار تومانی هم به دستمان نخواهد رسید.»

سیدجلال حسینی بعد از صحبت‌های این بازیکن خطاب به او گفت: «راست می‌گویید باز هم اعتصاب کنیم؟! فکر می‌کنید این راه‌حل عاقلانه‌ای است؟ اگر قرار بود این کار را کنیم باید مدت‌ها پیش دست به این کار می‌زدیم نه الان که فقط دو بازی باقی مانده و الان اگر ما بخواهیم تحریم کنیم شک نکنید هواداران بی‌خیالمان نخواهند شد. ضمنا اگر بخواهیم اعتصاب کنیم فقط خودمان را کوچک می‌کنیم پس صحبت اعتصاب و تحریم نکنید.»

هرچند بسیاری از بازیکنان موافق صحبت‌های سیدجلال بودند اما بعضی‌های دیگر همچنان موافق تحریم بودند به خصوص برخی از بازیکنان تازه‌وارد. آنها می‌گفتند نباید در چنین شرایطی که کسی دلش برای ما نمی‌سوزد خودمان را به آب و آتش بزنیم و ما بیشتر از هر کسی باید دلمان برای خودمان بسوزد.

 * اعتراض پولادی و ماهینی
بعد از این صحبت‌ها بازیکنان بحث را به ماشین‌های بی‌سند و دریافتی‌هایشان کشیدند. پولادی می‌گفت: «من تاکنون یک قران هم نگرفتم به جرم اینکه مصدوم بودم.»

حسین ماهینی هم گفت: «من زیر 30 درصد پول گرفتم و اینکه می‌گویند ماهینی 40 درصد مبلغ قراردادش را گرفته اصلا واقعیت ندارد. فکر می‌کنم من از همه شما کمتر دریافتی داشتم. اگر بعضی دوستانم نبودند آن وقت الان باید در چادر می‌خوابیدم چرا که اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود.»

پیام صادقیان و محسن بنگر هم از مطالبات‌شان گفتند و اعلام کردند با این همه بدهی اصلا تمرکز نداریم و معلوم نیست چطور می‌خواهیم به میدان برویم.

اما سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری با زدن صحبت‌های منطقی دوستانشان را آرام کردند و در حالی که در ابتدای جلسه همه از اعتصاب و عدم حضور در بازی آخر صحبت می‌کردند ناگهان ورق برگشت و بازیکنان تصمیم گرفتند حتی مقابل استقلال صنعتی نیز به میدان بروند.

 * دایی هم بود
اما علی دایی یک شب پراسترس را سپری کرد در حالی که سرمربی سرخپوشان عزمش را برای پیروزی مقابل راه‌آهن جزم کرده بود بدقولی و شروط عجیب و غریب وزارت ورزش او را نیز مانند بقیه ناراحت و عصبی کرده بود.

 علی دایی هم برای لحظاتی برای شاگردانش حرف زد و گفت: «می‌دانم چه حال و روزی دارید؟! من هم پشت شما هستم و حتم بدانید از این اتفاقات شرمنده‌ام. همه شما حق دارید. اما اتفاقی است که افتاده. باور کنید در این شرایط رویم نمی‌شود راجع به بازی امروز حرف بزنم اما از شما می‌خواهم برای یک روز هم که شده بدهی و مشکلات مالی را فراموش کنید تا مقابل راه‌آهن امتیازی از دست ندهیم.»

سپس دایی از بازیکنان خواست آرامش خودشان را حفظ کنند و این را بدانند که او همیشه پشتیبان آنها خواهد بود. در هر صورت جلسه اضطراری پرسپولیسی‌ها با صحبت‌های دایی پایان یافت و آنها تصمیم گرفتند به خاطر دایی هم که شده اعتراض نکنند و در این دو بازی آخر به میدان بروند.

 

                                 ................................................


متهم شدن علی دایی از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس

برخی از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان می کردند.

به گزارش جام نیوز، شنیده شده که برخی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز گذشته به انتقاد از علی دایی سرمربی تیم شان پرداخته اند.

 پرسپولیسی ها در حالی که خودشان را آماده کرده بودند تا با پیروزی مقابل راه آهن و ناکامی فولاد برابر استقلال، قهرمانی شان را جشن بگیرند، با تساوی غیر منتظره ای مواجه شدند و از آن طرف هم استقلال با شکست فولاد، به کورس بازگشت تا تمام معادلات پرسپولیسی ها بر هم بخورد.

دایی که از این بابت بسیار نارحت بود، پس از بازی و در رختکن، شاگردانش را به باد انتقاد گرفت. برخی از سرخپوشان نیز که از این برخورد دایی ناراحت بودند، ظاهرا در تمرین از او انتقاد و تعویض های اشتباه او را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان می کردند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : گزارشی کامل از جنجال های اردوی پرسپولیس پیش از دیدار راه آهن/ متهم شدن علی دایی