گزارشی از حضور ستاره ها در ماه محرم : اخبار ورزشی - گزارشی از حضور ستاره ها ...



اخبار ورزشی - گزارشی از حضور ستاره ها در ماه محرم/ عزای ارباب

امام حسین(ع) متعلق به همه ماست، همه بخش‌های جامعه و همه صنوف. با این حال هیچ صنفی به اندازه ورزشکاران زیر ذره‌بین جامعه نیست حتی در عزاداری مولای مظلوم.

به گزارش خبرورزشی؛در روزهای عزای اباعبدا...، همه مردم ما عاشقانه به خیابان‌ها و هیأت‌ها ریختند تا پرچم عشق به ارباب، دست به ‌دست بگردد. ورزشكاران در این روزها حضوری فعال در هیأت‌ها و تكایا داشتند؛ به سینه زدند، نذری دادند... و روضه خواندند. آنها كه مدام به فوتبالیست‌ها و ورزشكاران حمله می‌كنند و مشاركت اجتماعی آنها را به باد انتقاد می‌گیرند، كاش این عشق زلال را ببینند. ورزشكاران ما خوب می‌دانند كه در همه ابعاد، الگوی جامعه هستند و در بحران‌هایی مانند زلزله و روزهایی خاص مانند تاسوعا و عاشورا، به خوبی به وظایف خود عمل می‌كنند. آنها مانند همه مردم ایران، عشق به حسین(ع) را از دامن مادر و آغوش پدر آموخته‌اند و در روزهای شهرت در عزای ارباب شركت می‌كنند. عزاداری همه ورزشكاران و ورزش‌دوستان قبول درگاه حضرت دوست و مولای بی‌سرمان.

آیینه چون نقش تو بنمود راست...

افتخار نوكری آقا كمتر از قهرمانی نیست

‌ بارها و بارها در واكنش به منتقدستیزها و نقدگریزهایی كه به دروغ مدعی هستند رسانه‌های ورزشی فقط از حواشی می‌نویسند و دنبال بزرگ كردن مشكلات اخلاقی اهالی ورزش می‌روند، گفته و نوشته‌ایم؛ «رسانه یعنی آیینه و اگر كسی با چهره نامرتب مقابل آیینه قرار بگیرد، آیینه نمی‌تواند او را مرتب نشان بدهد...» بارها نوشته‌ایم؛ «ما فقط حقایق را منعكس می‌كنیم و هیچ دخل و تصرفی هم نداریم...» بله، آن حواشی كه هرازگاهی تیتر روزنامه‌ها و رسانه‌های ورزشی می‌‌شود، حقیقت ورزش است و این تصاویر هم حقیقت دارد. همان‌گونه كه به وقتش برخی اخبار حاشیه‌ای را منعكس می‌كنیم، حالا وظیفه داریم انعكاس‌دهنده ارادت قلبی اهالی ورزش به سالار شهیدان باشیم. افتخار نوكری سید و سالار شهیدان به مراتب باارزش‌تر از هزاران قهرمانی است و ما هم این افتخار را با افتخار منتشر می‌كنیم. آنچه در این صفحه می‌آید فقط گوشه بسیار ناچیزی است از حضور پررنگ اهالی ورزش در عزاداری‌های تاسوعا و عاشورا... كاش فضا و امكان آن را داشتیم و حضور همه اهالی ورزش را پوشش می‌دادیم چون تردید نداریم اكثریت قریب به اتفاق اهالی ورزش دوشادوش هموطنان در هیأت‌های مذهبی حاضر بودند... این حسین كیست كه عالم همه دیوانه اوست... خوبی از شماست آقا، ما بدیم... یا حسین....

عكس نگیر، ریا می‌شه/كریمی: من غلام امام حسین (ع) هستم

 

حضور بازیگران در مراسم نذری ماه محرم , افتتاح برند علی دایی با حضور ستاره های معروف عکس , حضور بازیگران در ماه محرم 95

 
علی كریمی را تا به حال در حال آشپزی دیده بودید؟ پای دیگ نذری و قیمه چطور؟! علی كریمی عاشورای امسال هم مثل هر سال به هیأت دوستان و اقوام خود رفت و در شهرك غرب به عزاداران حسینی خدمت كرد. دیروز وقتی علی كریمی پای قابلمه نذری ایستاده بود، از همكارمان سعید زارعیان خواست از او در این حالت عكس نگیرد. كریمی معتقد بود این كارها برای عكس گرفتن نیست و خدمت به عزاداران امام حسین (ع) دلی است و با عكاسی از این كارها، جنبه تبلیغاتی پیدا می‌كند اما ما برعكس كریمی اصلاً چنین اعتقادی نداریم و معتقدیم كار خوب را باید تبلیغ كرد. هرچند علی كریمی ابتدا به همكارمان گفت: «بدون دوربین‌ بیا داخل، قدمت روی چشم، عكس نگیر كه ریا می‌شه» اما همكارمان دوستان و اقوام كریمی را راضی كرد و چند عكس از او در حال ریختن چای و پختن نذری گرفت. وقتی همكارمان به شوخی به كریمی گفت: «علی‌آقا میدان‌دار مراسم عاشورا شدی»، كریمی جواب داد: «من غلام امام حسین (ع) هستم. میدان‌دار نیستم. همین كه نوكری آقا را كنم، كافی است.» اجر علی با ارباب...

 

محرم , دستگاه حضور و غیاب , ماه محرم

 
این هم رفقای صمیمی و همراهان همیشگی علی کریمی در هیأت عزاداری سید و سالار شهیدان... این دوستان می‌گویند هیأت‌شان هیچ اسمی ندارد و فقط به عشق آقا امام حسین (ع) 5 سال است در ایام محرم و ظهر عاشورا نذری می‌دهند.

 

ستاره , ستاره ها , عکس محرم

 
مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سایر فدراسیون‌های ورزشی هم افتخار حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را داشتند. نمونه‌اش همین جناب نبی دبیرکل فدراسیون که در قاب دوربین همکارمان صفر سرپرست دیده می‌شود.

مداحی فرهاد كاظمی در روز عاشورا

 

پوستر محرم , محرم 95 , دانلود مداحی محرم 95

 
اولین دهه ماه محرم در حالی دیروز با سالروز شهادت سالار شهیدان و یارانش به پایان شخصیت‌های معروف در ورزش ایران، در شب‌های گذشته در هیأت‌ها و حسینیه‌ها حضور پررنگی داشتند. در این میان اما حضور شخصیت‌های فوتبالی در تكایای مذهبی بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت. یكی از هیأت‌های سرشناس تهران، هیأت متوسلین به حضرت زینب(س) واقع در محله قدیمی جوادیه تهران است، هیأتی كه حدود 4 دهه پیش توسط فرهاد كاظمی مربی نام‌آشنای فوتبال ایران تأسیس شد. او سال‌ها است كه برای اهل‌بیت مداحی می‌كند و امسال هم مثل سال‌های گذشته در هیأتش‌ مداحی كرد. در شب‌های گذشته بسیاری از شخصیت‌های معروف ورزش و سینما در هیأت متوسلین به حضرت زینب حاضر شدند. این تصویر هم برای ظهر دیروز است كه كاظمی در زادگاهش در جوادیه مداحی كرد.

 

ستاره اسکندری , حضور , تسلیت محرم

 
كرار نذرش را ادا كرد

جاسم كرار با اصرار زیاد توانست از سرمربی استقلال مرخصی بگیرد. بازیكن عراقی استقلال كه در این فصل یكی از بهترین و تأثیر‌گذار‌ترین نفرات تیمش بوده، هر ساله در نجف نذری دارد كه باید آن را ادا كند. او تصاویری را روی صفحه شخصی‌اش منتشر كرده كه در حال تهیه غذای نذری است. این تصاویر نشان می‌دهد كرار نذرش را ادا كرد.

شعر محرم , هتل ستاره طلایی کیش , متن محرم

 
نیکبخت با وجود تمام داستان‌هایی که درباره‌اش گفته و شنیده می‌شود، دل پاکی دارد. او را در این عکس کنار امیر عابدینی، صمد مرفاوی و... در عزاداری محرم می‌بینید. کیست که عاشق سید و سالار شهیدان نباشد؟!

نوحه محرم , مداحی محرم , پیام تسلیت محرم

 
محسن بنگر كه هر ساله در تاسوعا و عاشورای حسینی حضوری فعال دارد، امسال هم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان رازی تهران حاضر شد و حتی در كشیدن غذای نذری هم به هیأتی‌ها كمك كرد.

 

اس ام اس محرم , روز شمار محرم , ستاره پسیانی

 
احمدرضا عابدزاده وقتی به دوست و همبازی قدیمی خود میرشاد ماجدی رسید، یاد خاطرات گذشته را زنده كرد. احمدرضا و میرشاد در استقلال همبازی بودند و البته همان زمان هم رابطه خوبی با هم داشتند.

مداحی محرم 95 , تصاویر محرم , عکس پروفایل محرم

 
جامعه داوران هم مثل اهالی فوتبال، مربیان و بازیكنان حضور گسترده‌ای در مراسم‌ عزاداری داشتند. عكس علی خسروی را به نمایندگی از تمامی داوران فعلی و قدیمی منتشر كردیم تا به حضور جامعه داوری در محرم اشاره كرده باشیم.

 

والپیپر محرم , پیامک محرم , شب اول محرم

 
در حاشیه مراسم‌های مذهبی تاسوعا و عاشورا، سرمربیان استقلال و پرسپولیس با یكدیگر ملاقات داشتند. این ملاقات در هیأتی كه محمد جمعه‌ای یكی از بانیان اصلی‌اش است، رقم خورد آن هم در آستانه دربی سرخابی...

 

پروفایل محرم , عکس محرم برای پروفایل , متن تسلیت محرم

 
حمید استیلی، سرمربی بااخلاق راه‌آهن طی روزهای گذشته پای ثابت هیأت‌های عزاداری سید و سالار شهیدان بود. استیلی روز تاسوعا همراه عابدزاده در هیأت حضرت ابوالفضل(ع) حضور داشت.

محرم الحرام , امین حضور , طرح محرم

 
عابدزاده و پسرش امیر در جمع سینه‌زنان و عزاداران سید و سالار شهیدان... این عكس هیچ نیازی به شرح ندارد. امیر عابدزاده كه می‌خواهد پا جای پای پدر بگذارد، در مراسم‌های عزاداری محرم دوشادوش پدر بود.

اخبار ورزشی - خبرورزشی

 


ویدیو : گزارشی از حضور ستاره ها در ماه محرم