گره کور پرونده با اعترافات زن خیانتکار گشوده شد :   گره کور پرونده با اعترافات ...



پیگیری پرونده قضایی , اعترافات ذهن خطرناک من , دانلود فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

گره کور پرونده با اعترافات زن خیانتکار گشوده شد

زن خیانتکاری که به همراه برادر شوهرش وبه اتهام قتل همسر خود در مشهد دستگیر شده بود بعد از ظهر روزگذشته وقتی در برابر قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت در اعترافات تکان دهنده ای، راز جنایت هولناکی را افشا کرد.

به گزارش خراسان، زن و مرد جوانی روز گذشته در برابر میز عدالت و مقابل قاضی ویژه قتل عمد روی صندلی نشسته بودند، زن درحالی که سعی می کرد خونسردی خود را حفظ کند هر لحظه داستانی ساختگی را برای قاضی اسماعیل شاکر تعریف می کرد .

او می گفت: از چگونگی مرگ همسرم اطلاعی ندارم و نمی دانم چگونه جسد او زیر پل پیدا شد و ... زن جوان درحالی این جملات را بر زبان می راند که از نگاه های قاضی ویژه قتل عمد متوجه می شد که قاضی حرف هایش را باور نمی کند اما مقام قضایی که با صبر وحوصله همچنان به داستان های ساختگی این زن گوش می داد پرسید پس با برادر مقتول (متهم دیگر حاضر در جلسه بازپرسی) چه ارتباطی داشتید؟ زن که با شنیدن این جمله دست و پای خود را گم کرده بود با چشمانی وحشت زده به برادر شوهرش نگاهی انداخت و گفت: ما ارتباطی باهم نداشتیم او برادر همسرم بود!

قاضی پرسید آیا کسی برای برادر همسرش پیامک های عاشقانه ارسال می کند؟ زن جوان با شنیدن این جمله تکانی خورد و متوجه شد که قاضی ویژه قتل عمد تحقیقات گسترده ای در این باره انجام داده و از بسیاری موارد اطلاعاتی دارد که آن ها تاکنون مخفی کرده بودند. او که دیگر راه گریزی نداشت و در برابر حوصله مقام قضایی، تحملش را از دست داده بود ناگهان دستانش را مقابل صورتش گرفت و گفت: شیطان وسوسه ام کرد!

حدود ساعت ۹ شب 91.2.29 بود که با برادر شوهرم (متهم دیگر) تماس گرفتم و از او خواستم به منزل ما بیاید همسر و ۲ فرزند ۸ و ۱۰ساله ام خواب بودند. وقتی او به منزل آمد تصمیم گرفتیم شوهرم را بکشیم. او از داخل حیاط طناب سفیدرنگی را برداشت و با یکدیگر بالای سرشوهرم رفتیم او در خواب عمیقی فرو رفته بود که ناگهان برادرشوهرم طناب را دور گردنش انداخت و هرکدام یک سر طناب را گرفتیم و کشیدیم او دیگر حرکتی نمی کرد. پس از این که مطمئن شدیم او مرده است جسد را داخل صندوق عقب خودرو پراید برادر شوهرم گذاشتیم و به جاده سیمان رفتیم و آن را زیر پل کنار جاده انداختیم. پس از آن هم، چنین به نظر می رسید که او خودکشی کرده است! با اظهارات این زن، مرد جوان هم که غافلگیر شده بود و هنوز در شوک به سر می برد با چشمانی حیرت زده به قاضی ویژه قتل عمد می نگریست او که دیگر حرفی برای گفتن نداشت، اظهارات زن جوان را تایید کرد اما گفت: او هیچ گونه ارتباطی با زن برادرش نداشته و تنها به صورت تلفنی با یکدیگر تماس داشته اند.

این گزارش حاکی است : در پی اظهارات متهمان این پرونده جنایی، قاضی شاکر اتهامات شرکت در قتل عمدی به شیوه خفه کردگی، شرکت در مخفی کردن جسد در زیر پل و برقراری رابطه نامشروع را به آنان تفهیم کرد و آنان با صدور قرار بازداشت موقت، برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان شعبه جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند. شایان ذکر است: در تاریخ 91.2.30، ماموران کلانتری خلق آباد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان کشف جسد مرد مجهول الهویه ای در زیر یک پل در جاده سیمان بین روستای فارمد و برج آباد قرار دادند. دقایقی بعد وقتی مقام قضایی به همراه پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد رفت مشخص شد که شیاری عمودی روی گردن متوفی وجود دارد.

این درحالی بود که طناب سفید رنگی نیز دور گردن متوفی قرار داشت و قسمتی دیگر از طناب نیز در محل کشف جسد رها شده بود. بررسی ها نشان می داد که جسد از مکان دیگری به محل کشف منتقل و رها شده است بنابراین احتمال وقوع جنایت نیز متصور بود. وقتی با دستور قضایی، پزشکان جسد را معاینه کردند معلوم شد که وی بر اثر انسداد مجاری تنفسی با جسم رشته ای جان باخته است اما هیچ مدرکی که بتواند هویت متوفی را مشخص کند به دست نیامد. در همین حال قاضی اسماعیل شاکر به عوامل بررسی صحنه جرم دستور داد تا با انگشت نگاری از جسد هویت وی را مشخص کنند.

نتیجه اقدامات پلیسی بیانگر آن بود که متوفی دارای سابقه کیفری بوده و بدین ترتیب هویت، محل سکونت و اولیای دم وی شناسایی شدند اما اولیای دم پس از شناسایی جسد و با این تصور که او معتاد بوده و اقدام به خودکشی کرده است از کسی اعلام شکایت نکردند و خواستار دفن جسد شدند. این درحالی بود که قاضی شاکر به شیوه رهاشدن جسد و اوضاع و احوال محل کشف جسد بسیار مشکوک شده بود و ظن قوی داشت که در پس این ماجرا، جنایتی هولناک اتفاق افتاده است بنابراین مقام قضایی از جنبه عمومی جرم و به خاطر پایمال نشدن خون یک انسان، از کارآگاهان پلیس آگاهی خواست تا رسیدگی به این پرونده را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند. او همچنین با راهنمایی و نظارت مستقیم بر پرونده، از کارآگاهان خواست تا مکالمات تلفنی همسر متوفی را نیز در قبل و بعد از کشف جسد مورد بررسی قرار دهند. وقتی این مکالمات از سوی قاضی ویژه قتل عمد نیز بررسی شد وی روز دوشنبه گذشته دستور دستگیری همسر متوفی و برادر شوهرش را به اتهام ارتکاب جنایت صادر کرد و بدین ترتیب آنان دستگیر و روز گذشته به مجتمع قضایی شهید قدوسی معرفی شدند.

از سوی دیگر نیز مقام قضایی هنگام رسیدگی به این پرونده در دستوری قضایی از پزشکان قانونی خواست تا به طور دقیق مشخص کنند که آیا شیار ایجاد شده با طناب روی گردن متوفی ارتباطی با جنایت دارد یا این که شیار مذکور بر اثر خودکشی ایجاد شده است و دیگر این که آیا شیار هنگام خودکشی و یا جنایت ایجاد شده یا این که پس از ارتکاب قتل، طنابی به دور گردن متوفی پیچیده شده است. با این دستور پزشکان قانونی در معایناتی دیگر، اعلام کردند که مرد ۳۰ساله در پی ارتکاب جنایت کشته شده است و فرد یا افرادی او را خفه کرده اند.

گزارش خراسان حاکی است: بدین ترتیب، راز این جنایت هولناک بعدازظهر روز گذشته در شعبه ۸۰۹ مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد افشا شد و متهمان در چنگ قانون گرفتار شدند./خراسان

 


ویدیو : گره کور پرونده با اعترافات زن خیانتکار گشوده شد