گران‌ترین کشورهای جهان برای گردشگری معرفی شدند+(عکس) : در گزارش جدید "سفر و ...



مرفه‌ترین کشورهای جهان معرفی شدند , مرفه ترین کشورهای جهان در سال 2016 معرفی شدند , امن ترین و ناامن ترین پیام رسان های جهان معرفی شدند

در گزارش جدید "سفر و توریسم" که به تازگی منتشر شده است، انجمن اقتصاد جهانی 141 کشور را بر اساس هزینه هایی که گردشگران باید در این کشورها صرف کنند، رتبه بندی کرده است..

سفر کردن هزینه بر است. تقسیم هزینه سفر بین بلیط هواپیما، هتل، رستوران، حمل و نقل و خدمات معمولا یکی از مشکلات سفر است. هزینه های سفر برای بازدید از برخی کشورها به مراتب بیشتر است.

در گزارش جدید "سفر و توریسم" که به تازگی منتشر شده است، انجمن اقتصاد جهانی 141 کشور را بر اساس هزینه هایی که گردشگران باید در این کشورها صرف کنند، رتبه بندی کرده است. این هزینه ها شامل هزینه حمل و نقل و بلیط هواپیما، اقامت،  و برابری قدرت خریدبر پایه قدرت خرید در آمریکا هستند. در گزارش زیر برابری قدرت خرید مرتبط با ارز کشور آیالات متحده است.

 

سوئیس
سوئیس گرانترین کشور جهان برای مسافرت و بازدید است. پرواز به سوئیس ارزان نیست. این در حالی است که خطوط هوایی این کشور در رتبه 101 جهان قرار دارند. میانگین هزینه های هتل در شب 241 دلار و 60 سنت است که مبلغ مناسبی برای نودو هفتمین اقتصاد جهان است. برابری قدرت خرید در سوئیس 1/5 است و آن به معنای این است که اجناس و خدمات در سوئیس تا 50 درصد گرانتر از آمریکا است. هزینه سوخت نیز با 7دلار و 10 سنت ، سوئیس را ر جایگاه 117 ارزانترین قیمت سوخت قرار می دهد.

پرفروش ترین خودروهای جهان در سال 2016 معرفی شدند , پرجمعیت ترین کشورهای جهان , قدیمی ترین کشورهای جهان

 

انگلستان

از سفر هوایی به انگلستان تا حد ممکن باید اجتناب کرد. خطوط هوایی این کشور بالاترین هزینه حمل و نقل رادریافت می کند.میانگین قیمت هر شب اقامت در هتل 139 دلار و 10 سنت است و همین انگلستان را در رتبه 56 ارزانترین هتلهای جهان قرار می دهد. برابری قدرت خرید در انگلستان 10 درصد از آمریکا گرانتر است و این کشور را در جایگاه 123 جهان قرار میدهد. قیمت سوخت در انگلستان8 دلار و 20 سنت در هر گالن است که این قیمت انگلستان را در رتبه 136 جهان قرار میدهد.

مرفه‌ترین کشورهای جهان کدامند؟ , امن ترین کشورهای جهان , توریستی ترین کشورهای جهان

 

فرانسه
هزینه ای بالای حمل و نقل هوایی در فرانسه موجب شده این کشور در رتبه114 ارزانترین خدمات حملو نقل هوایی قرار بگیرد. میانگین کرایه هتل در یک شب 219 دلار و80 سنت است. برابری قدرت خرید در فرانسه1/1 است که  10 درصد گرانتر ازهزینه خرید در آمریکا است. قیمت سوخت در فرانسه 7 دلار و 21 سنت در هر گالن است که این قیمت فرانسه را در رتبه 118 جهان قرار میدهد.

گران قیمت ترین خانه های جهان , دانلود ترسناک ترین بازی جهان برای کامپیوتر , امن ترین کشورهای دنیا برای زندگی

 

استرالیا
هزینه حمل ونقل هوایی بالا در استرالیا این کشور را در رتبه 127 ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار داده است. هزینه های هتل در استرالیا به طور میانگین شبی 162 دلار و 30 سنت است. برابری قدرت خرید در این کشور 139 است و 50 درصد از هزینه خرید در آمریکا بالاتر است. قیمت سوخت در استرالیا در هر گالن 5 دلار و 25 سنت است که در رتبه 68 ارزانترین سوخت در جهان قرار دارد.

بهترین و گران ترین سیگار های جهان , وسیع ترین کشورهای جهان , گران ترین فلفل جهان

 

نروژ
نروژ ‍بالاترین هزینه حمل ونقل هوایی در میان کشورهای حوزه اسکاندیناوی را دارد. میانگین قیمت یک شب اقامت در هتل 151 دلار و 70 سنت است و این هزینه نروژ را در رتبه 67 جهان قرار میدهد.برابری قدرت خرید در نروژ 50 درصد بالاتر از آمریکا است و بالاترین هزینه سوخت را با 9 دلار و 56 سنت دارد.

6 گران ترین غذا و نوشیدنی جهان , مرفه ترین کشورهای جهان , هیجان آور ترین مناطق گردشگری جهان

 

دانمارک
دانمارک از نظر ارزانی هزینه حمل و نقل هوایی در رتبه 57 قرار دارد. میانگین هزینه هتل در این کشور نیز شبی 150 دلار و 20 سنت است. برابری قدرت خرید در دانمارک 40 درصد بالاتر از آمریکا است. قیمت هر گالن سوخت در دانمارک 7 دلار و 63 سنت است.

ملبرن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , ملبورن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , امن‌ترین کشورهای جهان

 

سوئد
سوئد از نظر هزینه های حمل و نقل هوایی در رتبه 26 جهان قرار دارد اما از نظر هزینه های اقامت در با 159 دلار و 80 سنت در رتبه 70 جهان قرار دارد. برابری قدرت خرید در این کشور 30 درصد بالاتر از آمریکا است. . قیمت هر گالن سوخت در سوئد 7 دلار و 93 سنت است که این کشور را در رتبه 133 ارزانترین سوخت قرار می دهد.

سایت معرفی نقاط گردشگری جهان , ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

 

ایتالیا
هزینه های بالای حمل و نقل هوایی در ایتالیا این کشور را در رتبه 83 ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار می دهد. همچنین میانگین هزینه  یک شب اقامت در هتل های ایتالیا 170 دلار و 50 سنت است. برابری قدر ت خرید در ایتالیا با آمریکا یکسان است. قیمت هر گالن سوخت نیز 8 دلار و 61 سنت است که ایتالیا را در مقام 137 جهان از نظر قیمت سوخت قرار می دهد.

گران ترین دامینی های فروخته شده در جهان , تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , سهم کشورهای جهان از داروهای گیاهی برای درمان بیماریها

 

اتریش
اتریش رتبه 125 در ارزانترین هزینه حمل و نقل هوایی و رتبه 45 در ارزانترین هزینه اقامت در هتل را دارد. میانگین هزینه یک شب اقامت در هتلهای اتریش 125 دلار و 90 سنت است. برابری قدرت خرید در اتریش 10 درصد پایین تر از هزینه در آمریکا است و قیمت هر گالن سوخت در این کشور 6 دلار ئ 84 سنت است که این قیمت اتریش رادر رتبه 111 جهان قرار داده است.

گران ترین کت جهان عکس , سرد ترین کشورهای جهان , گران‌ترین برندهای پوشاک جهان

 

سنگال
سنگال گرانترین کشور آفریقایی  برای سفر است. هزینه حمل و نقل  هوایی این کشور را در رتبه 136 ارزانترین ها قرار داده است. برابری قدرت خرید در این کشور 50 درصد کمتر از آمریکااست و قیمت 6 دلار و 50 سنتی سوخت این کشور را در رتبه 98 ارزانترین سوخت قرار داده است.

کشورهای گران برای بچه دار شدن , رکورد تازه ای را برای آلوده ترین شهر جهان , ده تا از امن ترین کشورهای جهان

 

 

اخبار گوناگون - خبر


ویدیو : گران‌ترین کشورهای جهان برای گردشگری معرفی شدند+(عکس)