گرانی‌های اخیر ناشی از پیامک کدام سایت است؟ :   گرانی‌های اخیر ناشی از پیامک ...



ارسال پیامک از طریق سایت ایرانسل , سایت ارسال پیامک رایگان , کدام سایت های نون و آب

 

گرانی‌های اخیر ناشی از پیامک کدام سایت است؟

خبرگزاری فارس: گرانی های امسال ابتدا به تعطیلات عید نوروز و خرید ویژه مردم در این ایام ربط داده شد اما با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال، این توجیه دیگر منطقی به نظر نمی رسد.

 

خبرگزاری فارس: گرانی‌های اخیر ناشی از پیامک کدام سایت است؟

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جهان نیوز، بهمن ماه سال گذشته که قیمت دلار و سکه طلا به طور حبابی افزایش یافت و اثرات زیان‌بار آن اقتصاد کشور را در بر گرفت، دولتمردان علت آن نابسامانی تاریخی را «بازی زشت سیاسی و رسانه‌ای مخالفان دولت»‌ و «پیامک‌های یک خبرگزاری در روز تعطیل»! اعلام کردند.

 

اینک که در دو هفته‌ پس از تعطیلات ایام نوروز، قیمت اکثر مواد غذایی و کالاهای اساسی چون مرغ، تخم‌مرغ، برنج، گوشت، روغن، لبنیات، میوه‌جات، اجاره‌بها و قیمت مسکن و سایر مایحتاج ضروری مردم افزایش‌های بسیار شدیدی کرده است، طبق قاعده سابق وزیر اقتصاد و سایر مسئولان دولتی باید به دنبال مقصر این گرانی‌ها در پیامک‌های یک خبرگزاری یا بازی رسانه‌ای مخالفان دولت بود.

 

بنابراین انتظار می‌رود مقامات دولتی و وزیر اقتصاد این بار البته با زبان صریح‌تر، سایت یا خبرگزاری‌ای که با ارسال پیامک در روز تعطیل موجب گرانی مرغ، تخم‌مرغ، برنج، گوشت، روغن، لبنیات، میوه‌جات، اجاره‌بها و قیمت مسکن در دو هفته اخیر شده را معرفی کنند و عاملان پشت پرده این بازی زشت سیاسی رسانه‌ای را فاش سازند.

 

گفتنی است گران شدن کم‌سابقه قیمت اقلام خوراکی همزمان با افزایش نرخ تورم به‌ویژه در سال‌ جاری باعث نگرانی مردم و اعتراض نمایندگان مجلس شده است. در این راستا بانک مرکزی هفته گذشته با انتشار گزارشی افزایش کم‌سابقه قیمت اقلام خوراکی را تایید کرد.

گرانی های امسال ابتدا به تعطیلات عید نوروز و خرید ویژه مردم در این ایام ربط داده شد اما با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال، این توجیه دیگر منطقی به نظر نمی رسد.

 

بر اساس گزارش بانک مرکزی در هفته منتهی به 18 فروردین 1390 به نسبت هفته مشابه سال قبل، لبنیات 44.5 درصد، تخم مرغ 3درصد، برنج 30.1 درصد، حبوبات 47.3 درصد، میوه‌های تازه 23.3درصد، سبزی‌های تازه 94.9 درصد، گوشت قرمز 45.8 درصد، گوشت مرغ 39.2 درصد، قند و شکر 31.8 درصد و روغن نباتی 19.4 درصد گران‌تر شده است.

با این وجود تا کنون پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان مربوطه شنیده نشده است./فارس


ویدیو : گرانی‌های اخیر ناشی از پیامک کدام سایت است؟