گرانترین و ارزانترین خانه‌ های تهران كجاست؟ : رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری ...


رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: منطقه یک تهران بیشترین قیمت ها و منطقه 15 کمترین رشد قیمت مسکن را از اول امسال داشته اند. باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: منطقه یک تهران بیشترین قیمت ها و منطقه 15 کمترین رشد قیمت مسکن را از اول امسال داشته اند.

مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه منطقه یک تهران بیشترین رشد قیمتی در بخش مسکن داشته است، گفت: منطقه 15 تهران کمترین و منطقه 22 رشد متوسط رو به بالایی از نظر قیمتی داشته است.

وی ادامه داد: ایجاد دریاچه در منطقه 22، رونق خرید و فروش مسکن را در این منطقه ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری، در ادامه تصریح کرد: قیمت ها در منطقه 22 از حد معمول تجاوز کرده و از شاخص تورم گذشته است.

خسروی با اشاره به اینکه قیمت های مسکن در منطقه یک تهران بسیار تاثربرانگیز است، افزود: خرید و فروش مسکن در این منطقه به صورت اقساطی انجام می شود که همین امر موجب افزایش قیمت ها در منطقه یک شده است.

وی در ادامه یادآور شد: خرید و فروش به صورت توافقی و اقساطی مسکن در منطقه یک، ملاک قیمتی برای ما محسوب نمی شود.

خسروی با اشاره به اینکه بافت فرسوده در منطقه 15 بسیار فعالیت خوبی داشته است، افزود: نوسازی بافت های فرسوده در این منطقه موجب کاهش رشد قیمتی در منطقه 15 شده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری، در ادامه خاطرنشان کرد: کاهش قیمتی در چند ماه آینده داریم و 20 درصد رشد قیمتی کاذب در حال حاضر وجود دارد.


ویدیو : گرانترین و ارزانترین خانه‌ های تهران كجاست؟