«گذر موقت» با کرامتی و محرابی +عکس : «گذر موقت» سومین فیلم بلند افشین هاشمی ...


«گذر موقت» سومین فیلم بلند افشین هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر 23 مهرماه در لوکیشن بیمارستان عمل کلید خورد. باشگاه خبرنگاران جوان: «گذر موقت» سومین فیلم بلند افشین هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر 23 مهرماه در لوکیشن بیمارستان عمل کلید خورد.

این فیلم به تهیه کنندگی مهدی رحمانی و نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی روز پنج شنبه 23 مهرماه با حضور اسماعیل محرابی در نقش آقا نصیری و مسعود کرامتی در نقش آقا صمیمی در لوکیشن بیمارستان عمل در خیابان زعفرانیه تهران کلید خورد. 

ایمیل موقت , ازدواج موقت , مهتاب کرامتی

اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از سالها دوری از این حوزه مقابل دوربین رفته است و مسعود کرامتی بازیگرو کارگردان سینما و تلویزیون هم در نقش مقابل او در «گذر موقت» حضور دارد. این دو بازیگران اصلی این فیلم محسوب می شوند. 

از دیگر بازیگرانی که تا کنون حضورشان در «گذر موقت» قطعی شده است می توان به پانته آ بهرام، شبنم فرشاد جو و شقایق دهقان اشاره کرد. همچنین به زودی بازیگران دیگری از چهره های سینما و تئاتر به این گروه اضافه می شوند.  

«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است كه در شبی تاریك، تصمیمی مفرح میگیرند.

آشا محرابی , موقت , سایت ازدواج موقت

تمام فیلمبرداری فیلم جدید افشین هاشمی در تهران انجام می شود و طی چند روز آینده بازیگرانی که تا کنون نام آنها عنوان شده است، مقابل دوربین می روند. هم اکنون گروه در سفره خانه سنتی شقایق حوالی ولیصر مشغول گرفتن سکانسهایی از فیلم هستند. 

«گذر موقت» دومین همکاری مشترک مهدی رحمانی با افشین هاشمی بعد از فیلم «برف» است. 


ویدیو : «گذر موقت» با کرامتی و محرابی +عکس