گاف عجیب محسن چاوشی : روز گذشته و همزمان با انتشار قسمت چهاردهم سریال شهرزاد، ...


روز گذشته و همزمان با انتشار قسمت چهاردهم سریال شهرزاد، ترانه دیگری از محسن چاوشی با همخوانی سیناسرلک، روی این سریال منتشر شد. کافه سینما نوشت: روز گذشته و همزمان با انتشار قسمت چهاردهم سریال شهرزاد، ترانه دیگری از محسن چاوشی با همخوانی سیناسرلک، روی این سریال منتشر شد.
محسن چاوشی , آلبوم جدید محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

 این ترانه عاشقانه که لحنی جانسوز دارد، مانند بسیاری دیگر از ترانه های چاوشی بلافاصله دست به دست در فضای مجازی پخش شد و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. اما مهمترین واکنش ها به این ترانه، نه به صدای خواننده یا مضمون آن، که به اطلاعات منتشر شده در کاور این آهنگ بر می گردد.
جایی که در کنار نام خواننده و... از استاد شهریار به عنوان ترانه سرای آن یاد شده است. نکته ای که باعث شد تا در صفحه اینستاگرام محسن چاوشی و در کامنت های متعدد، کاربران اعتراض خود را نشان دهند و یادآور شوند که پریناز جهانگیر ترانه سرای این آهنگ است.
نکته قابل توجه اما جوابیه چاوشی به این اعتراضات بود، او در متنی که منتشر کرد اعلام داشت که دوستی این شعر را برای او خوانده و گفته است شعر از شهریار است و چاوشی هم بنا را برگفته دوست خود گذاشته است.
اتفاقی که برای انتشار اثری در این سطح عجیب بنظر می رسد. به خصوص که این آهنگ از طریق افراد مختلف به مرحله تولید رسیده، و جهت یک سریال پربیننده و پرخرج ضبط شده است. و نه برای انتشار در فضای مجازی.متن کامل یادداشت چاوشی از این قرار است.


ویدیو : گاف عجیب محسن چاوشی