کیک های عروسی رمانتیک و زیبا (2) : کیک عروسی کیکی سنتی است که بعد از ضیافت ...


کیک عروسی کیکی سنتی است که بعد از ضیافت شام عروسی سرو می شود و در مناطقی از دنیا همچون انگلستان، کیک عروسی صبح روز بعد از مراسم سرو می شود.           
پادشا : کیک عروسی کیکی سنتی است که بعد از ضیافت شام عروسی سرو می شود و در مناطقی از دنیا همچون انگلستان، کیک عروسی صبح روز بعد از مراسم سرو می شود. ولی در فرهنگ امروزی این کیک در مراسم به نمایش درمی آید و بعد از برش توسط عروس و داماد به مهمانان تعارف می شود یا نمی شود.

کیک های عروسی از لحاظ اندازه، مواد تشکیل دهنده و سبک با هم متفاوتند. استادان شیرینی پزی از ابزار و مواد مختلفی برای درست کردن کیک ها استفاده می کنند که شامل مارزیپان، فوندان، خامه کره ای و شکلات و غیره می شود.

مطلب مرتبط:

کیک های عروسی رمانتیک و زیبا (1)



متن زیبا در مورد تبریک عروسی , مدل کارت های عروسی زیبا , جملات زیبا متن کارت عروسی

کیک عروسی امروزی سنت های قدیمی زیادی را پشت سر گذاشته است. یکی از سنت های اولیه مربوط به این کیک در رم باستان بوده است که روی سر عروس نانی به دو نیم می کردند تا برای زوج خوشبختی و شانس بیاورد. ولی کیک های عروسی مدرن از مراسم ازدواج پرنس لئوپولد، دوک آلبانی، در سال 1882 الهام گرفته شده اند. کیک عروسی او در واقع اولین کیک کاملاً خوراکی بود.

خرافات زیادی در مورد کیک عروسی وجود دارد. در عروسی های سنتی آمریکایی، از دوشیزگان دعوت می شد تا روبان هایی را که به زیر هر لایه از کیک وصل شده بود بکشند. فقط یکی از روبان ها به یک حلقه یا مهره وصل بود و هر کسی که این حلقه یا مهره به او می رسید، نفر بعدی بود که ازدواج می کرد.

متن زیبا برای کارت عروسی , مدل های بسیار زیبا شمع و جا شمعی های رمانتیک , کارت عروسی زیبا

در کشورهای دیگر، کیک عروسی روی سر عروس بریده می شود تا فرزندآوری عروس تضمین شود و زوج خوشبخت شوند. بعضی از مردم دنیا نیز معتقدند که خوردن خرده ریزهای کیک خوش شانسی می آورد زیرا کیک عروسی نماد خوشبختی و زندگی خوب تازه عروس و داماد است.

حتی افسانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ساقدوش های عروس با آرزوی شوهر دار شدن در آینده این کیک را می خوردند. این ساقدوش های امیدوار تکه ای از کیک را به خانه می بردند و زیر بالش خود می گذاشتند. بعضی از آنها نیز بعد از گذراندن تکه های کوچکی از کیک از حلقه عروس، آنها را داخل جوراب چپ شان و بقیه اش را زیر بالش شان می گذاشتند.

خط های زیبا برای کارت عروسی , تالار عروسی , جملات زیبا

بریدن کیک نیز پر از نماد و سمبل است. در دنیای قدیم کیک را در میان مهمانان توزیع می کردند و این کار فقط توسط عروس انجام می شد، زیرا معتقد بودند این کار باروری عروس را تضمین می کند. با بزرگتر شدن عروسی ها و تعداد مهمانان این وظیفه شامل داماد هم شد و داماد به عروس در بریدن کیک و تقسیم آن بین مهمانان کمک می کرد. با شروع این سنت، عروس و داماد قبل از توزیع کیک، تکه ای از آن را با هم می خوردند و این کار نماد اتحاد و پیمان ابدی آنها برای مراقبت از یکدیگر و بودن در کنار هم برای همیشه بود.


عروسی , تشریفات عروسی , کارت عروسی

متن زیبا , زیبا بروفه , عکس زیبا

خدمات عروسی , شب اول عروسی , تصاویر زیبا

بیا تو عروسی , آهنگ شاد عروسی , کیک عروسی

زیبا , زیبا کلام , دنیای عروسی

عکس نوشته های زیبا , شعر زیبا , زیبا ناوک

متن کارت عروسی , بک گراند زیبا , آتلیه عروسی


گل زیبا , عکس های زیبا , طبیعت زیبا

زیبا موج , متن های زیبا , جنبش شهر زیبا

باغ عروسی , عروسی دختر قالیباف , کلیپ عروسی

اسم های زیبا برای سایت , دختر زیبا , مداحی زیبا

اسامی زیبا برای شرکت , زنان زیبا , مراسم عروسی

زن زیبا , دختران زیبا , تالارهای عروسی

پس زمینه زیبا , تالار عروسی تهران , رمانتیک

اشعار زیبا , جملات کوتاه زیبا , عکس نوشته زیبا

شعر عاشقانه زیبا , قیمت تالار عروسی , تشریفات عروسی تهران

فونت زیبا , باغ عروسی تهران , مطالب زیبا

















ویدیو : کیک های عروسی رمانتیک و زیبا (2)