کیت وینسلت و سلفی های خاص اش : کیت وینسلت، بازیگر مطرح سینما که با فیلم تایتانیک، ...


کیت وینسلت، بازیگر مطرح سینما که با فیلم تایتانیک، ره صد ساله را یک شبه پیمود، مدتی هست که به باشگاه سلفی بازهای هالیوودی وارد شده و هر از گاهی با طرفداران و سلبریتی ها، سلفی می‌گیرد که به آن پرداختیم.        پادشا: در ادامه سلسله مطالب نگاهی به سلفی بازی سلبریتی های هالیوود، گفتار امروز سرویس چهره‌های برترین‌ها را اختصاص دادیم به مروری بر سلفی‌های کیت وینسلت. با ما همراه باشید.

 سلفی , کیت وینسلت , عکس سلفی

چندی پیش، سرویس چهره‌های برترین‌ها در ادامه معرفی کلکسیون جواهرات سلبریتی ها، نگاهی داشت به کلکسیون جواهرات خانم کیت وینسلت. بر آن شدیم تا در گفتاری، معدود سلفی‌های خانم وینسلت را بررسی کنیم. وی، بر خلاف بسیاری از سلبریتی های هالیوود، علاقه چندانی به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام ندارد و به همین خاطر، پست‌ها و سلفی‌های زیادی از ایشان در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

فردی مانند کیم کارداشیان که ملکه سلفی‌های هالیوود هست، یا پاریس هیلتون خود شیفته!، در ماه، چندین سلفی از سبک زندگی دیجیتالی خود در اختیار میلیون‌ها مخاطب قرار می‌دهند. اما به نظر می‌رسد، خانم وینسلت که به مدد تایتانیک، به شهرت جهانی دست یافته است، خیلی روی خوشی به شبکه‌های اجتماعی نشان نمی‌دهد.

اکثر صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی به نام ایشان راه اندازی شد، صفحات رسمی نیستند و بعضاً توسط طرفداران این هنرپیشه هالیوودی، طراحی و به اطلاع رسانی مشغول می‌باشند. البته خانم کیت، برای کمپین‌های تبلیغاتی و جنبش‌های اجتماعی که بعضاً توسط کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی می‌شود، پست‌ها و حتی سلفی‌هایی می‌گیرد. یکی از آن‌ها، به جنبش اجتماعی اینترنتی global goals selfie بر می‌گردد.

 سلفی گرفتن , گوشی سلفی , وحشتناک ترین سلفی جهان
(سلفی کیت وینسلت برای کمپین تبلیغاتی " آیا سلفی، جهان را تغییر می‌دهد")

هدف برنامه تبلیغاتی اهداف جهانی، بررسی 17 موضوع مهم در راستای کاهش فقر و تبعیض نژادی و کاهش مخاطرات ریست محیطی در جهان هست که در پرتال اینترنتی globalgoals.org به آن اشاره شده است. این 17 محور، در تصویر زیر ارائه شده است.

 دوربین سلفی , سلفی بازیگران , cinemakhabar ترین سلفی
(تصویر 17 محور بنیادی طرح تبلیغاتی اهداف جهانی برای توسعه پایدار)

به نظر می‌رسد، خانم وینسلت، از موضوع شماره 1، که محو فقر از جهان باشد، با این سلفی، حمایت کرده که حرکت جالب توجهی به شمار می‌رود. با این مقدمه کوتاه، نگاهی داریم به چند سلفی خانم وینسلت.


 سلفی بازیگران جدید , کیت وینسلت فیلمها , سلفی های زجر آور
(سلفی کیت وینسلت با طرفداران بر روی فرش قرمز اسکار 2014 و دستبند الماس)

 دانلود فیلم کتابخوان کیت وینسلت , سلفی احمدی نژاد , اولین گوشی سلفی دار
(سلفی کیت وینسلت با لباس آبی و شماری از طرفداران در اکران فیلم جدیدش- آوریل 2015)

 سلفی خطرناک , عکس سلفی سحر قریشی , سلفی الناز شاکردوست
(سلفی کیت وینسلت با یکی از طرفداران در کالیفرنیا- گوشواره الماس ظریف کاری شده با زمرد)

 عکس سلفی دانشجویان پزشکی , سلفی دختر ایرانی با کریستیانو رونالدو , 10 گوشی هوشمند برتر برای عکس های سلفی

 پس زمینه برای عکس سلفی , سلفی عکس , سلفی بازیگران ایرانی
(سلفی کیت وینسلت با طرفداران در جشنواره فیلم تورنتو)

 سلفی خودگرفت , سلفی دختران ایرانی در ریو 2014 , سلفی جدید بازیگران
(سلفی کیت وینسلت با گل گدوت، هنرپیشه و مدل رژیم صهیونیستی)

اگر شما هم به طرح اهداف جهانی علاقمند هستید و قصد دارید با یک سلفی همانند وینسلت از آن حمایت کنید، به هشتگ #globalgoals ملحق شوید.

با سرویس چهره‌های برترین‌ها، به دنیای سلفی سلبریتی ها نزدیک شوید.


ویدیو : کیت وینسلت و سلفی های خاص اش