کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید! : شاید با خودتان فکر کنید هنرپیشه هایی ...


شاید با خودتان فکر کنید هنرپیشه هایی که در فیلم های محبوب بازی کرده اند یا خوانندگان مطرحی که آهنگ هایشان هیت شده، چند نسخه از فیلم ها و کارهایشان را دارند و در زمان های فراغت مدام آنها را تماشا می کنند یا گوش می دهند. البته شاید همینطور هم باشد اما در مورد این چند نفری که در ادامه با آنها آشنا می شوید وضعیت کاملا متفاوت است. آنها حتی از یادآوری این خاطرات نفرت دارند.



هفته نامه تماشاگران امروز - مانیا ادیب:
شاید با خودتان فکر کنید هنرپیشه هایی که در فیلم های محبوب بازی کرده اند یا خوانندگان مطرحی که آهنگ هایشان هیت شده، چند نسخه از فیلم ها و کارهایشان را دارند و در زمان های فراغت مدام آنها را تماشا می کنند یا گوش می دهند.

البته شاید همینطور هم باشد اما در مورد این چند نفری که در ادامه با آنها آشنا می شوید وضعیت کاملا متفاوت است. آنها حتی از یادآوری این خاطرات نفرت دارند.

کیت وینسلت؛ «رُز» در تایتانیک

شاهکار جیمز کامرون بیش از 2 میلیارد دلار خارج از آمریکا فروخت، جوایز اسکار را درو کرد و ستاره هایش را به اوج شهرت رساند اما با این وجود کیت وینسلت از یادآوری خاطرات مربوط به اجرای نقش رُز در فیلم تایتانیک نفرت دارد.

وینسلت می گوید: «هر صحنه ای از فیلم را که می بینم با خودم می گویم کیت واقعا خودت هستی؟ چرا اینطوری بازی کرده ای؟» لهجه آمریکایی رز در فیلم، یکی دیگر از مواردی است که این بازیگر انگلیس از آن متنفر است. علاوه بر این وینسلت به تازگی مصاحبه ای با MTV انجام داده و در آن گفته که آهنگ اصلی فیلم بدجوری روی اعصابش است چرا که هر جا می رود از او می خواهند که این آهنگ را بخواند.

تایتانیک , کیت وینسلت , کارگردان تایتانیک


مگان فاکس: ترانسفورمرز

درست است که مگان فاکس در «ترانسفورمرز» خیلی به چشم آمد اما خودش ادعا می کند که به هیچ وجه حاضر به همکاری دوباره با کارگردان فیلم یعنی «مایکل بی» نخواهد بود. او در پاسخ به خبرنگار «ویکلی اینترتینمنت» درباره همکاری دوباره اش با این کارگردان گفته: «این احتمال زیر صفر است چرا که «مایکل بی» شخصیتی ضد زن دارد و حتی یک بار از من خواست تا برای شستن ماشین فراری اش به خانه اش بروم.»

فاکس آنقدر از این کارگردان متنفر است که در یکی از مصاحبه هایش او را به هیتلر تشبیه کرده و گفت: «او سعی می کند خودش را شبیه به هیتلر نشان بدهد. کار کردن با مایکل بی مثل کابوس دیدن است، حتی حاضر نیستم آن روزها را دوباره به خاطر بیاورم.»

بازیگر تایتانیک , کیت وینسلت فیلمها , دانلود فیلم کتابخوان کیت وینسلت


مارک والبرگ؛ مارکی مارک

سال ها پیش قبل از اینکه والبرگ به یک چهره معروف تبدیل شود با نام «مارکی مارک» فعالیت می کرد. او که به موفقیت برادرش در موسیقی حسادت می کرد، گروهی موسیقی به نام «مارکی مارک و فانکی پانچ» راه اندازی کرد و در سال 1991 آلبوم اولش را به بازار ارائه داد.

خود والبرگ آرزو دارد که کاش این آلبوم از ذهن تمامی مردم پاک شود. این گروه تنها دو سال دوام آورد و در سال 1993 والبرگ تصمیم گرفت سراغ بازیگری برود. او می گوید: «خیلی تلاش کردم تا تصاویر مربوط به آن اجراهای مضحک از ذهن مردم پاک شود اما هنوز هم گاهی دوستان نزدیکم آن روزها را به یاد من می آورند.»

پشت صحنه تایتانیک , قیمت هر شب هتل تایتانیک استانبول , دانلود فیلمهای کیت وینسلت


جیک لوید؛ جنگ ستارگان

جیک 8 سال بیشتر نداشت که جورج لوکاس او را برای بازی در نسخه اول فیلم محبوب جنگ ستارگان انتخاب کرد. شاید بازی در یکی از محبوب ترین سینمایی های آمریکا رویای هر کسی باشد اما جیک می گوید بازی در آن فیلم زندگی او را به یک جهنم تبدیل کرده است: «هر کسی در مدرسه از کنار من رد می شد صدای شمشیرهای نوری فیلم را درمی آورد و مدام از من در مورد فیلم و اتفاقات پشت صحنه سوال می پرسیدند. زندگی ام مثل یک جهنم شده بود. من برای درس خواندن به مدرسه می رفتم اما شرایط طوری شده بود که گاه در طول یک روز مجبور بودم تا 60 مصاحبه انجام بدهم.»

عکس های تایتانیک , پشت صحنه فیلم تایتانیک و حقایقی جالب از روند ساخت آن , کیت وینسلت جوایز aparat


آلک گینس؛ جنگ ستارگان

بازیگر فیلم های معروف «لورنس عربستان»، «دکتر ژیواگو» و «پل رودخانه کوآی» انتخاب شده بود تا در فیلم های جنگ ستارگان نقش «کنوبی» را بازی کند اما همینطور که فیلم پیش می رفت، کینس هر روز بیشتر از روز قبل از شخصیتی که بازی می کرد متنفر می شد. او معتقد بود که دیالوگ هایش خیلی ضعیف هستند.

با اینکه فیلم موفقیت جهانی بی نظیری به دست آورد اما گینس در زندگینامه اش نوشته است: «روزی پسربچه ای پیشم آمد و گفت که عاشق سری چهارم جنگ های ستارگان است و از من خواست تا برایش روی یک عکس امضا کنم. من به او گفتم، این را برایت امضا می کنم به شرطی که دیگر هرگز این فیلم را تماشا نکنی.»

زندگینامه ویولت کنستانس جسوپ پرستار و مهماندار کشتی تایتانیک , وینسلت ساله , لیوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت


ویدیو : کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!