کوچکترین حیوانات جهان را بشناسید + عکس : این سگ کوچک فقط 1.4 پوند وزن و 4.9 ...


این سگ کوچک فقط 1.4 پوند وزن و 4.9 اینچ قد دارد و در ماساچوست آمریکا زندگی می کند. این رکورد قبلاً متعلق به سگ دیگری به نام دانکا بود که در اسلواکی زندگی می کرد و 5.4 اینچ قد داشت...      

1. کوچک ترین سگ جهان 

زیباترین حیوانات جهان , عجیب ترین حیوانات جهان , تمیزترین ایرلاین‌های جهان را بشناسید

پادشا: این سگ کوچک  فقط 1.4 پوند وزن و 4.9 اینچ قد دارد و در ماساچوست آمریکا زندگی می کند. این رکورد قبلاً متعلق به سگ دیگری به نام دانکا بود که در اسلواکی زندگی می کرد و 5.4 اینچ قد داشت. اما داکی توانست این رکورد را بشکند و اسم خودش را به عنوان کوچک ترین سگ دنیا به ثبت برساند. کوچک ترین سگی که تا به حال وجود داشته است یک سگ 2.8 اینچی از نژاد یورک شایر بوده است.

2. کوچک ترین مار جهان

سریعترین حیوانات جهان , سریع ترین حیوانات جهان , حیوانات زیبای جهان

 Leptotyphlops carlae کوچکترین گونه مارها است. طول مارهای بالغ این گونه کمتر از 4 اینچ است و قطر آنها تقریباً  به اندازه قطر رشته های اسپاگتی است. اولین بار بلیر هدجز این مارها را در جزیره ای واقع در دریای کارائیب کشف کرد.

3. کوچک ترین ماهی جهان

بزرگترین شهر خشتی جهان را بشناسید , امن‌ ترین گوشی جهان را بشناسید , برترین هلیکوپترهای جنگی جهان را بشناسید

کوچکترین ماهی جهان نخستین بار در ژانویه 2006 در جزیره ای در اندونزی کشف شد. این ماهی جزو خانواده ماهی کپور و کوچکترین مهره داری است که تا به حال شناخته شده است. این ماهی ها Paedocypris progenetica نامیده می شوند.

4. کوچک ترین اسب دنیا

حیوانات منقرض شده در جهان , والتر ابرایان بزرگترین هکر جهان را بشناسید , برترین هلیکوپترهای جنگی جهان را بشناسید 1eshareh

صاحبان این حیوان کوچکِ 17 اینچی، پُل و کِی گوسلینگ هستند که در زمینه پرورش اسب های مینیاتوری فعالیت می کنند. البته همه اسبهای Tumbel¡na کوچکند اما این اسب حتی نسبت به سایراسب های هم نژادش کوچک به نظر می رسد.

5. کوچک ترین گربه دنیا

مثلثی در نیویورک که کوچکترین ملک خصوصی جهان است , مثلثی در نیویورک که کوچکترین ملک خصوصی جهان است عکس , 10 سوپراسپرت پرشتاب جهان را بشناسید

پیبل دو سال دارد و در ایلینوی زندی می کند. وزن او 3 پوند و و قدش 6.1 اینچ است. نام این گربه کوچک  در سال 2004 به عنوان کوچک ترین گربه دنیا در گینس به ثبت رسید.

6. کوچکترین همستر جهان

کوچکترین ملک خصوصی جهان است عکس , سمی‌ترین حیوانات را بشناسید , گران‌‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

پیوی همستر بسیار کوچکی است که وقتی تنها سه هفته داشت رشدش متوقف شد. وزن این همستر کوچک  به زحمت به یک اونس (31.1035 گرم) می رسد در حالیکه برادر و خواهرهایش به رشد خود ادامه دادند و قدشان به 4 الی 5 اینچ رسید.

7. کوچک ترین آفتاب پرست جهان

تا از زشت ترین حیوانات جهان  , کوچکترین هکر جهان , زشت ترین حیوانات جهان

 Brookesia Minima کوچک ترین گونه آفتاب پرست جهان است که  ماده های این گونه از نرهای آن بزرگتر هستند. آفتاب پرستی که در تصویر مشاهده می کنید تنها نیم اینچ طول دارد و در جنگل های بارانی سواحل ماداگاسکار کشف شده است.

8. کوچک ترین مارمولک جهان

وفادارترین زوج های مشهور جهان را بشناسید از مریل استریپ تا بکهام تصاویر , 10 تا از زشت ترین حیوانات جهان  , 10تا از زشت ترین حیوانات جهان

 Sphaerodactylus ariasae  نام علمی این گونه است. این مارمولک ها آنقدر کوچک هستند که  اگر بدنشان را حلقه کنند سایزی برابر یک سکه پیدا خواهند کرد، یعنی می توان گفت که این مارمولک ها طولی معادل 16 میلی متر یا سه چهارم اینچ دارند.

9. کوچکترین گاو دنیا

کوچکترین گربه جهان , کوچکترین درخت جهان عکس , حیوانات منقرض شده ایران و جهان

 Vehure cow نژادی کمیاب از گاوهای کوهاندار هندی است که قد آن به طور میانگین بین 31 تا 35 اینچ (81 الی 91 سانتی متر) متغیر است. در این تصویر یکی از این گاوها را در سن شانزده سالگی در کنار یک گاو دورگه ی 6 ساله مشاهده می کنید.

10. کوچکترین اسب ماهی جهان

کوچکترین پرنده جهان , 10 خودروی پرشتاب‌ جهان را بشناسید  , نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را بشناسید

این موجود 16 میلی متری از بیشتر ناخن های ما کوچک تر است! بعضی از آنها از این هم کوچک ترند یعنی فقط 13 میلی متر طول دارند. این موجودات کوچک در عمق 13 الی 90 متری آب های گرمسیری اقیانوس آرام زندگی می کنند و نام علمی آنها den¡se H¡ppocampus است.


ویدیو : کوچکترین حیوانات جهان را بشناسید + عکس