کوادرادو به چلسی پیوست : سرمربی فیورنتینا از جدایی کوادرادو خبر داد. او اعلام ...


سرمربی فیورنتینا از جدایی کوادرادو خبر داد. او اعلام کرد که این هافبک کلمبیایی به چلسی پیوست و فیورنتینا به جای او محمد صلاح را جذب کرد. خبرگزاری ایسنا: باشگاه فیورنتینای ایتالیا از پیوستن کوادرادو، هافبک این تیم به چلسی خبر داد. هر چند این باشگاه ایتالیایی رقم پیوستن این بازیکن به چلسی را اعلام نکرد اما رسانه های ایتالیایی خبر دادند که چلسی برای جذب کوادرادو 32 میلیون یورو پرداخت کرده است. البته چلسی علاوه بر 32 میلیون یورو محمد صلاح را هم به فیورنتینا داد تا این بازیکن مصری با قراردادی 18 ماه به فوتبال ایتالیا برود.

وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان و موفق فیورنتینا هم خبر پیوستن کوادرادو به چلسی را تایید کرد و گفت: به عنوان سرمربی فیورنتینا از جدایی کوادرادو بسیار ناراحت هستم. او بازیکن تاثیرگذاری برای ما بود و تیم های زیادی تلاش کردند تا او را بخرند اما در نهایت این چلسی بود که رقم بیشتری را پیشنهاد کرد. ناراحتم که چنین بازیکن بزرگی را از دست دادیم با این حال بر این باورم که بهترین تصمیم را گرفتیم.

او ادامه داد: وقتی چلسی برای جذب کوادرادو این رقم بالا را پیشنهاد داد این نشان می دهد که او بازیکن بزرگی است و شایستگی چنین مبلغی را دارد. ما کوادرادو را به چلسی دادیم و به جای او محمد صلاح را جذب کردیم که هنوز معلوم نیست تا چه زمانی می تواند برای ما بازی کند.

مونتلا درباره بازیکن جدید خود گفت: محمد صلاح هم بازیکن بزرگی است. او از نظر فنی شبیه کوادرادو است، با این تفاوت که در کارهای دفاعی نمی تواند به خوبی شرکت کند. به هر حال او بازیکن خوبی است و اطمینان دارم که می تواند در فیورنتینا توانایی های خود را ثابت کند.

فیورنتینا با مونتلای جوان نتایج خوبی را به دست آورده است و با 31 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار و این شانس را دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.


ویدیو : کوادرادو به چلسی پیوست