کنترل ویزا و گذرنامه زائران اربعین حسینی در تمامی خروجی‌های کشور : فرمانده ...



هزینه ویزا و گذرنامه اربعین , اربعین حسینی , تسلیت اربعین حسینی

فرمانده یگان ویژه ناجا، گفت: برای جلوگیری از خروج بدون ویزا و گذرنامه زائران اربعین حسینی، کنترل‌های لازم از مبدأ حرکت آن‌ها صورت خواهد گرفت.

منطقه ایلام، سردار حسن کرمی در نشست قرارگاه ظفر در مهران، اول آذرماه را شروع رسمی فعالیت قرارگاه اربعین ناجا عنوان و اظهار کرد: نیروی انتظامی امسال با آمادگی بیشتر برای ارائه خدمات زائران حسینی در اربعین آماده است.

وی بابیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم ازنظر امکانات، نیرو و تجهیزات الکترونیکی توسط رده‌های مختلف ناجا صورت گرفته و نیرو به‌اندازه کافی به استان ایلام اختصاص خواهد یافت افزود: انتظام بخشی زائران گروه‌های تقویتی از ناجا و استان‌های همجوار به استان ایلام اختصاص می‌یابد.

کرمی خاطرنشان کرد: اول آذرماه قرارگاه ظفر ناجا فعالیت رسمی خود را در پایانه مرزی مهران آغاز خواهد کرد و هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات ذی‌ربط انجام‌شده تا خدمات‌دهی به زائران حسینی به‌صورت مناسب انجام شود.

فرمانده یگان ویژه ناجا با تأکید بر اینکه به‌منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به پایانه مرزی مهران و دیگر خروجی‌های کشور در استان خوزستان، کنترل‌ها از مبدأ حرکت زائران صورت خواهد گرفت تصریح کرد: از علاقه‌مندان به حضور در این همایش عظیم مردمی خواسته می‌شود از هم‌اکنون با مراجعه به کنسولگری‌های کشور عراق ویزای معتبر دریافت کنند.

استقرار 22 پاسگاه سیار پلیس در مسیر زائران اربعین مرز مهران
به گزارش ایسنا، در ادامه سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز اظهار کرد: از ابتدای ورود به استان ایلام تا شهر مهران، در نقاط حادثه خیز و به منظور پوشش خلاء های انتظامی تعداد 22 پاسگاه سیار راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها، نیرو و تجهیزات به میزان کافی مستقر می‌شود افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر، سایر سازمانها و یگان‌های امدادی در کنار این ایستگاهها مستقر خواهند شد.

برای حضور در کنگره عظیم اربعین به شایعات گوش ندهند
در ادامه سردار علی دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه لازمه حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین، همراه داشتن گذرنامه و ویزاست از زائران خواست برای حضور در این همایش میلیونی به شایعات گوش ندهند.

وی بابیان اینکه خروج از مرز در پایانه مرزی مهران در زمان اربعین بدون گذرنامه و ویزای معتبر امکان‌پذیر نخواهد بود افزود: علاقه‌مندان به حضور در این همایش عظیم باید حتماً گذرنامه رسمی با اعتبار 6 ماهه دریافت و نسبت به اخذ ویزا از کنسولگری‌های کشور عراق اقدام کنند.

دولتی با تأکید بر اینکه به زائران توصیه کرد برای حضور در این همایش میلیونی به شایعات گوش ندهند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بر اساس برآوردهای اطلاعاتی، فعالیت‌ها و برنامه عملیاتی ویژه اربعین را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر انسجام همه رده‌های ناجا در اجرای مأموریت اربعین، گفت: درصدد هستیم این مأموریت را به نحو احسن انجام دهیم.


اخبار اجتماعی  - ایسنا  


ویدیو : کنترل ویزا و گذرنامه زائران اربعین حسینی در تمامی خروجی‌های کشور