کمی مکث روی صحبت‌های کبه! : معاونت باشگاه استقلال درحالی مورد انتقاد کبه قرار ...


معاونت باشگاه استقلال درحالی مورد انتقاد کبه قرار گرفته که مشابه این صحبت‌ها را پیش‌تر می‌شد از اطراف باشگاه استقلال شنید. خبرگزاری ایسنا: اظهارات اخیر بوبکر کبه درباره علی امیری، معاون باشگاه استقلال بار دیگر تیر انتقادات را به سمت این فرد نشانه رفت. کبه در بخشی از صحبت‌هایش به نکته جالبی اشاره کرده و گفته مردم بدانند که 2 عامل باعث نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته بود. اولی بی‌پولی و دومی علی امیری!

کاری به درست یا غلط بودن این حرف نداریم اما از این حرف یک نکته همیشگی بیرون می‌آید و آن هم اینکه امیری فرد بانفوذی در باشگاه استقلال محسوب می‌شود و این چیزی است که قبلا هم از سوی برخی دیگر از بازیکنان استقلال شنیده‌ایم.

کبه در بخشی از صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که مقصر حواشی تیمش در کیش هم امیری بوده است؛ اردویی که برای آبی‌پوشان اصلا خوش یمن نبود و آنها بعد از این اردو با سرعت بیشتری روند افت‌شان را طی کردند.

اینکه علی امیری از کجا به استقلال آمده مورد بحث نیست اما نکته اساسی این است که چرا فردی مثل او باید این همه در استقلال نفوذ داشته باشد؟ کبه در بخشی از صحبت‌هایی که درباره او مطرح کرده گفته که شاید باید به امیری پول می‌داده است تا مشکلاتش حل شود. این دقیقا نشان دهنده ساخت نامتوازن قدرت در باشگاه استقلال است. ورزشی نبودن علی امیری نکته مهمی نیست چرا که بسیاری از مسئولان تیم‌های فوتبال فوتبالی نیستند اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که چند بار دیگر باید درباره این معاون استقلال انتقاداتی به گوش برسد،‌ مسوولان بی‌توجه باشند و همه چیز فراموش شود؟

کبه در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده می‌گوید آقای قلعه‌نویی! این را بدان که بزرگترین ضربه‌ای که خوردی و حاشیه‌هایی که برای تو به وجود آمد، مقصرش فرد دیگری بود. اگر باور نداری می‌توانی با دوست مشترک‌مان تماس بگیری تا از طریق او در جریان قرار بگیری. آقای فتح‌الله‌زاده! شما آدم خوبی هستی و با اینکه از دست شما ناراحت بودم اما وقتی با هم صحبت کردیم، متوجه شدم برای استقلال زحمت می‌کشی. شما نیز این را بدانید که وقتی چند بار برای انجام اموری که گفته بودید نزد امیری بروم، به او مراجعه کردم اما این آقا به من گفت که فتح‌الله‌زاده چه کاره است؟ من اینجا همه کاره هستم!

شاید بد نباشد قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده یا مدیر بعدی و سرمربی بعدی استقلال به این صحبت‌ها کمی توجه کنند. آنچه که کبه مطرح کرده چیزی است که بارها و بارها از دور و بر باشگاه استقلال شنیده شده و این بار این بازیکن به صورتی عیان‌تر آنها را بیان کرده است. به طور قطع استقلال آنقدر افراد و مدیران شایسته دارد که اگر کاری از دستشان بر بیاید بدون چشم داشت انجام می‌دهند و برای استقلال قطعا قحط الرجال نیست.


ویدیو : کمی مکث روی صحبت‌های کبه!