کمک آمریکا به اسراییل برای حمله به ایران : روزنامه یو اس ای تودی آمریکا از ...


روزنامه یو اس ای تودی آمریکا از اعطای جنگ افزارهای جدید از سوی آمریکا به رژیم اسراییل برای حمله زمینی به بخشی از تاسیسات هسته ای ایران داد که از طریق حملات هوایی قابل معدوم شدن نیستند؛ خبر داد. عصر ایران: روزنامه یو اس ای تودی آمریکا از اعطای جنگ افزارهای جدید از سوی آمریکا به رژیم اسراییل برای حمله زمینی به بخشی از تاسیسات هسته ای ایران داد که از طریق حملات هوایی قابل معدوم شدن نیستند؛ خبر داد.

بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی این ادوات نظامی در قالب دو بسته کمک های نظامی آمریکا به ارزش کلی 2  و نیم میلیارد دلار است و شامل برخی هواپیماهای سوخت گیری، هواپیماهای هلی برد نظامیان ، موشک های ضد اشعه و نیز رادارهای مخصوص هواپیمای اف 15 است.

"کنت پولاک" از مدیران سابق سازمان سیا و تحلیلگر موسسه بروکینز آمریکا با اشاره به این کمک های نظامی، می گوید این کمک ها اسراییل را قادر خواهد ساخت تا با پیاده کردن برخی نیروهای ویژه زمینی در نزدیکی تاسیسات هسته ای ایران، این تاسیسات را از زمین معدوم کند.

وی می افزاید : برخی تاسیسات هسته ای ایران از جمله سایت فردو با حملات هوایی از بین نمی روند و باید با استقرار نیروهای زمینی و نفوذ به داخل تاسیسات معدوم شوند.

پولاک می افزاید:" هواپیماهای عمود نشین "اوسپری" (V-22) یک وسیله ایده آل برای انجام چنین عملیاتی است و می تواند نیروهای ویژه اسراییل را در سایت فردو پیاده کند.

کمک نظامی آمریکا به اسراییل شامل اعطای 8 هواپیمای V-22 (اوسپری) ، رادارهای پیشرفته هواپیمای جت جنگنده اف15 ، هواپیماهای مخصوص سوختگیری و موشک های ضد اشعه است.

گفتنی است هواپیمای V-22  (اوسپری)که از آن با عنوان عقاب ماهیگیر قادر به حمل حدود 24 نظامی به همراه 10 تن بار است . این هواپیما شبیه هلی کوپتر عمل می کند با این تفاوت که این هواپیما دو برابر سرعت یک هلی کوپتر را دارد.

فرماندهان ارتش ترکیه حمله اسراییل به ایران یعنی آتش گرفتن خاورمیانه طی چند ساعت , حمله به باشگاه همجنس بازان اورلاندو، بهانه جدید آمریکا برای حضور در افغانستان , ترامپ و حمله به ایران

هواپیمای هلی برد V-22
 
جاهای دیدنی ایران برای مسافرت , سفارت ایران در آمریکا , آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی

وزرای دفاع آمریکا و اسراییل از هواپیمای V-22 پیاده می شوند


ویدیو : کمک آمریکا به اسراییل برای حمله به ایران